úterý 1. září 2020

Oko za oko aneb zbořilace Akademie věd


Jeden z největších skandálů AV v podobě sponzorované léčby Sykové má pokračování ve formě pohádky se špatným ale poučným koncem. Tak poslouchejte jednu pohádku z Národní: Syková měla 4 dcery: Mirku, co dělala neurofyziologii, Pavlu, co dělala kmenové, pluripotentní atp. buňky a pumpovala to do ALS, Alzh atp., Šárku, co dělala nízkoteplotní plazma a přírodní biomateriály a Lýdii, která pokračovala v práci maminky a měřila difuzní koeficienty. Po nečekaném a náhlém skonu maminky byla nejrychlejší a nejotrlejší ta, na kterou maminka nejvíce sázela, Mirka a ta začala dělat maminku sestřičkám. První skončila Lýdie, přeci jenom měřit difuze bez Sykové moc publikací nepřinášelo, navíc to bylo sexy naposledy v 80s a tak přešla pod Mirku.  Lýdie dostane Mirku na neurovědy 2LF. Mirka z ní na oplátku udělala šéfku etické komise a Lýdie v ní sehraje svoji nešťastnou roli. 

Bez maminky ale oddělení Mirky padá v hodnocení dolů, stejně jako oddělení jejího zástupce Malínského, který přemění v rámci fokusace oddělení mikroskopie na odd. buněčných membrán. Mirka začíná vládnout a začne tím, že se chce zbavit staré rady v podobně prof. S,Š a H. doc. Čejková. Zakáže jim podávat granty z důvodu vysokého věku (nad 60 let). Šárce to přijde diskriminační. Dostane tak pod sebe z povinnosti doc. Čejkovou, která ale nemá granty. Mirka ovšem trvá na svém a granty nepovolí než do toho chce vstoupit ombudsmanka ohledně nepovolené věkové diskriminace. Mirku si někdo tajně nahrál na poradě vedoucích a poslal její vyjádření o starších zaměstnancích ombudsmance. Mirka se lekne, granty rychle povolí ale nastaví maximální věk pro vedoucí. Prof. S,H,Š tedy z vedení svých oddělení zmizí a na jejich místa se dostanou - náhodou - členové zvolené rady ústavu. Jedna perlička typická pro medicínské ústavy z 80s. Skoro všichni zmínění (noví i staří) mají ve svých odděleních své manželky v roli podřízených.
Kolegyně L. z UEM následně prezentuje na zahraniční konferenci poster, na kterém je uvedena Šárka bez svého vědomí a podivné nepřesvědčivé výsledky. Šárka náhodou na konferenci dorazí a žádá vysvětlení a když se ho nedostává, podá věc Mirce jako scientific misconduct. L. je dobrá kamarádka Mirky, řízení trvá skoro rok. Ve skutečnosti o řízení nejde, etická komise je poradní orgán ředitelky složený z podřízených. Po mnoha urgencích nakonec L. uzná chybu sama, dostane výtku a omluví se. Mirka se posmtí ale tím, že L. schválí podání grantu na materiál, který testuje roky Šárka, která se o grantu dozví až po jeho udělení. Považuje to za nefér jednání, ale to je tak vše a u Mirky se stížností nepochodí. Končí příběh první. Vlastně nekoncí. L. si ještě bez vědomí Šárky vezme pro ten grant i ten připravený biomaterál, který modifikuje a prezentuje ho jako svůj. Stížnost Šárky zamítnuta. 

Docentka Čejková v téže době pošle Šárce jako vedoucí oddělení k submitaci článek, na které jsou obrázky očí králíků po treatmentu, nicméně nesouhlasí jejich počet s evidovanými lab. zvířaty, začne tedy obrázky zkoumat a zjistí, že je počet vzorků multiplikován kopieme obrázků otočených o 90 stupňů v powerpointu. Žádá tedy Čejkovou o všechny raw data mikroskopu, po odmítnutí to podává ředitelce Mirce k prošetření. Ta pověří zástupce Malínského, aby raw data sehnal, nicméně po roce neshánění a nečinnosti etické komise a po mnoha urgencích etická komise konečně začne formálně řešit podání Čejkové pro bossing ze strany vedoucí Šárky. Vedením je jí naznačeno, že když bude zticha proti nim, tak proti ní nepůjdou. To se ale nestalo a Šárka na prošetření trvala. Někteří členové rady dozorčí rady a rady dokonce veřejně prohlásí, že je nebaví číst ta podání, že na to nemají čas. Etická komise rozhodla tedy o výtce pro Čejkovou za ten jeden podvůdek a současně dostala Šárka výtku za bossing. Etická komise odmítne řešit další případy podvodů paní docentky, přesune ji pod Topinku a v lednu 2020 dokonce UEM nechá submitovat podvodný článek v pozměněné formě. Šéf rady UEMu ing. Topinka to odůvodní tím, že to nikdo stejně nečte a Mirka začne prohlašovat veřejně o Šárce, že není duševně normální. 

Šárka tedy žádá o prošetření případu vedení samotné AV a její etickou komisi a má schůzku s Havlasem, který ji přislíbí prošetření podvodů i vlastní výtky. Podle svědectví kolegů ovšem jen Havlas přepošle podání Mirce, kterou tím vytočí jednání podřízené do nepříčetnosti, a nic ve věci neudělá. Vlastně udělá. V září přijíždí od ústavu Zažímalová jako předsedkyně AV a případ odmítne dál řešit.  

Oddělení Šárky je sice v hodnocení v roce 2019 4.nejlepší na ústavu, ale dne 25.září 2020 je oddělení Šárky zrušeno pro špatnou fokusaci, což vzhledem k multifokusaci jiných oddělení je jen záminka, podepsanou zprávu Šárka nikdy nedostane, kolegové z rady následně neschválí strategii oddělení a Šárce je pohroženo okamžitou výpovědí, pokud nepodepíše mlčenlivost v etických otázkách. Tím je pohádka u konce. Abych nezapomněl na radní Pavlu, ta celou dobu dělá, že se jí to netýká. 

Šárka organizačně spadne právě pod Topinku a jako kolegyni má Čejkovou. Zaměstnancům nesdělí vedení důvod zrušení, jen pošle strohý mail o změně vedoucího a zrušení oddělení k 31.12.2020. Tady pohádka končí. 

Závěr : Ani etická komise UEMu, ani rada, ani dozorčí rada věc fakticky 3 roky neřeší a články staré i 5 let, kde se jedno oko stále dokola opakuje, jednou jako treatované, jednou ne, v rámci mnoha pokusů retrahovány nejsou, nehledě že počet zvířat je vymyšlený. Havlas dlouhodobě hraje roli užitečného přestárlého králíka s očima po treatmentu Čejka&Čejkové a Zažímalová maximálně tak jezdí na sebeoslavné jízdy s charizmatem ne nepodobným Drahošovi. A zbytek akademie věd - drží hubu jako za normalizace a bojí se tak impotentního a nečinného vedení. 


P.S. : přestože jsem ohledně české AV naprostý cynik a v podstatě souhlasím s tvrzením UEMu, že články Čejkové a Holáně stejně nikdo nečte, obdivuji někoho, kdo se postaví mafii ve formě autonomní správy ústavu dlouholetými kolegy nazvané rada ústavu, dozorčí rada a etická komise paní ředitelky s rizikem zničení vlastní existence a věří dál v to, že věda není kanál na peníze a vědci nejsou lháři a pokrytci. Dokonce ji jistým způsobem závidím. 

 P.S. 2 : Omlouvám se za to zpoždění a děkuji dzurnalu Univerzity Palackého v Olomouci za rychlejší reakci, přestože ty Čejkové podvody se zde zmiňují skoro rok v diskusi, neudělal jsem si na to vlastní neschopností čas, čehož lituji a děkuji všem z UEM, 2LF a centrály AV za poskytnuté a zaslané informace a dokumenty.

P.S. 3 : Celá skupinka Topinka, Zažímalová, Mirka, Malinský i Havlas se nechají dokonce spolu vyfotografovat v den, kdy se připravili scénář následného divadla. Zda byly oči opět následně otočeny, protože nebylo dost králíků,  se nám nepodařil zjistit. 



5 000 komentářů:

«Nejstarší   ‹Starší   4601 – 4800 z 5000   Novější›   Nejnovější»
Anonymní řekl(a)...

25. dubna 2021 5:02 Tak se na ta data podívejme: K podobnému poklesu v 52. týdnu...

Ignoratio elenchi/red herring ;-)

Anonymní řekl(a)...

Ad 9:36 a 9:55 a komentář k počtu zachycených nákaz. Pokud zachytíme nějaké 1% ze slizničních nákaz, taková argumentace je jen zábavná. Například já osobně jsem měl opakovanou infekci podle příznaků (nachlazení, průjem) ale PCR, antigen, protilátkově a dokonce ani buněčně-imunitně jsem pozitivně testován nebyl. Infekce není totéž jako pozitivní test :-)

Samozřejmě je možné popřít, že prakticky ve všech evropských zemích, bez ohledu na chování vlád, probíhá infekce ve vlnách. Kdyby doba imunity trvala mnohem déle, než doba infekce, infekce by už dávno vymřela. Jako zajíci kdyby vlci nikdy neumírali hlady. K takovému pohledu na svět přeji všem mnoho excelentního vědeckého štěstí a osobní pohody.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Ad D. Štys 10:28: A uvažoval jste o tom, že to také nemusel být koronavirus, obzvlášť když ho žádný test neprokázal? Nejsou to zrovna vzácné příznaky typické jen pro koronavirus. A koronavirus není jediná infekce.

Tak vlivů bude samozřejmě víc. Ale chování vlád a chování obyvatel, které se vlády snaží ovlivnit, určitě roli hraje také. Ne ve všech zemích jsou ty vlny stejně velké.
To s tou dobou imunity a infekce a vymřením infekce je zavádějící úvaha. Takto by to fungovalo jen v případě, že by tu infekci měli všichni současně.

Unknown řekl(a)...

Jojo. Když přiložím mikrofon k reproduktoru a nastanou zpetnovazebne oscilace, je jistě také možné, že můj organismus začal vydávat nekontrolované brichomluvecke zvuky. Apriorně tomu však nevěřím.

Dalibor Štys


Anonymní řekl(a)...

Ad 11:24 A nějaký skutečný protiargument by nebyl? Z tohoto ani nepoznám, proti které části mého příspěvku míříte.

Anonymní řekl(a)...

1) Kolem Vánoc mělo příznaky Covid 19 21 členů širší rodiny. Plus 6 dětí bez příznaků. Tři šli na testy a byli PCR pozitivní - vše důsledek na začátku falešné negativity jednoho antigenního testu pozitivní tchýně, která to v dobré víře v test roznesla. To vcelku odpovídá statistice, která vychází z poměru předpokladu populačního modelu a oficiálních čísel, tj. až 35% nakažených podle modelu, tj. až 3,5% teoreticky denně nově detekovaných, k maximálně 0,16% nově detekovaných podle oficiálních statistik. Jsme asi ještě jedna z těch více se testujících rodin. (Protilátkovou pozitivitu má jedna prababička - původním povoláním dojička - měla cross-imunitu díky interakci s koronaviry velkých hospodářských zvířat. Druhá prababička zemřela po očkování, které dostala tři dny poté, co byla konečně PCR negativní. Moji rodiče 86 a 87, mimo infikovanou skupinu, stále zdrávi a očkování přežili. Tolik o těch vymírajících v kategorii 80+. )

2) Pokud v populaci vidím oscilace, předpokládám predator-prey model nebo jeho analogie. Tak, jako když přiložím mikrofon k reproduktoru, slyším oscilace zpětnou vazbou. Ujisťuji vás že vláda v Německu dělala všechno možné aby počet nakažených nenarůstal. A stejně narůstá, protože rozhodující silou je nakažlivost a imunita. Z čehož vyplývá, že slizniční imunita není opatřeními zásadně ovlivněna. A že systémová imunita slizníční imunitu neovlivňuje.

A když už ten validní model mám, můžu si vyzkoušet, jak ho očkování ovlivní. při 17% očkovaných během 10 dnů je rozdíl v jednotkách procent systémově nakažených ale samozřejmě nepozorovatelný mezi slizničně nakaženými.

O mutacích nemluvě. Ta diskuse je ujetá na všechny strany, zejména proto, že při 5% záchytu nakažených testováním můžou výsledek ovlivnit libovolné vlivy. Například větší schopnost jedné mutace vyvolat některý ze symptomů. Pokud ovšem nějaké mutace jsou a není to tak, že postupně nacházíme existující varianty. Jsou lidé, kteří se dušují, že u koronavirů mutuje maximálně 0,3% genomu ročně. Pak by šlo především o výmluvy výrobců vakcín, že zrovna "jejich sekvence" není společná úplně všem variantám. No, mělo se očkovat oslabeným virem, tam by takové problémy byly mnohem méně pravděpodobné.

Samozřejmě existují i esoterická vysvětlení, která jsou nám předkládána k věření. Jako že organismus si na základě krátkého peptidu "představí" celý virus. Nebo, že jednou je pokles úmrtí očkováním a podruhé díky vládním opatřením. Nebo že v jedné skupině očkovaných je nárůst úmrtí a ve druhé pokles. Atd.

Omlouvám se za tón, ale absurdita těch diskusí se mne už osobně, ba i finančně, dotýká.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

D Štys
na základě oscilací odvodit predátor prey model a v následujícím odstavci jej označit jako validní znamená jednu jedinou věc. Vaše transformace z vědce na politika je již dokonána.

Anonymní řekl(a)...

Říká se tomu kvalitativní dynamika. Poincare

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Pane Štysi,
jsem ten co psal v 19:58. Vaše pokusy naroubovat vám známou matematiku na covid tady sleduji již delší dobu. Je sice krásné, že znáte jméno Poincaré, ale i přesto byste své modely neměl nazývat validními.

Anonymní řekl(a)...

OK. Člověk asi nebude používat matematiku, která mu není známa. Ale možná i uznáte argument, že experimentátor asi nebude hledat matematiku, která mu k jeho experimentům nic nepřinese. Matematiku používám zejména k tomu, abych pochopil, co vlastně dělám.

Poincaré-Bendixsonův teorém " théorémes de la plus grande importance Bendixson, Ivar (1901), "Sur les courbes définies par des équations différentielles"": Given a differentiable real dynamical system defined on an open subset of the plane, every non-empty compact ω-limit set of an orbit, which contains only finitely many fixed points, is either a fixed point, a periodic orbit, or a connected set composed of a finite number of fixed points together with homoclinic and heteroclinic orbits connecting these. Moreover, there is at most one orbit connecting different fixed points in the same direction. However, there could be countably many homoclinic orbits connecting one fixed point.

Neboli mám-li rovinu definovanou proměnnými nakažení a imunní a pozoruji oscilace, hledám řešení které vede na oscilace. Námitka bohužel je, že my se nenacházíme v ustáleném stavu a to, co pozorujeme, je pohyb po ploše směrem k němu (atraktoru).

Stejně validní je ovšem agentové modelování, které umožňuje explicitně si upřesňovat své představy o systému a jejich důsledky. Model je zde www.uschovna.cz/zasilka/KUGJJFH3GX9DAERV-IRS , běží v Netlogu 6.1.1, ve folderu si vytvořte složku img na ukládání obrázků. Z tohoto modelu na mne vyskočily tlumené oscilace hned v září, kdy nejvíce sluchu bylo přikládáno vyznavačům exponenciel. Tehdy jsem předpokládal dobu trvání imunity 12 týdnů. Dnes už víme, že systémová imunita trvá minimálně půl roku, takový model ale na oscilace nevede a v krátké době převáží imunní. Je třeba rozlišovat imunitu na sliznici - od ní se odvozují oscilace ve výsledcích PCR - a imunitu proti těžkému průběhu, systémovou, která naopak nákazu detekovanou PCR ovlivňuje jen málo. No a zbývá hledat ty kombinace infekce a imunity, které vedou na pozorovanou periodu oscilací.

Budu rád, když můj model podrobíte kritice.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Z jiného soudku:
https://vedavyzkum.cz/politika-vyzkumu-a-vyvoje/politika-vyzkumu-a-vyvoje/dohravame-metodiku-2017
V rámci Akademie věd ČR jsou výsledky indikativního škálování vesměs pozitivní. Celkem pětadvacet ústavů obdrželo nejvyšší hodnocení A – Vynikající a dalších sedmnáct pracovišť získalo hodnocení B – Velmi dobré.¨
V nejpočetnější skupině multioborových vysokých škol byly nejvyšším stupněm A - Vynikající hodnoceny čtyři vysoké školy, a to Univerzita Karlova, Masarykova Univerzita, Univerzita Palackého v Olomouci a Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Stupněm B – Velmi dobrá – byly hodnoceny tři školy, konkrétně Západočeská univerzita v Plzni, Ostravská univerzita a Univerzita Pardubice. Zbytek multioborových škol, tedy Slezská univerzita v Opavě, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem a Univerzita Hradec Králové obdržely agregované hodnocení stupněm C – Průměrná.

Ještě, že jsme tak světoví.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

re: plagiátorkou je nejspíše i naše nejvyšší Uršula
Tak Němci mají v krvi: Befehl ist Befehl.
A když Bundeskanzlerin Angela zaveli, tak Uni v Hannoveru zamete, a Uršula je navěky bohyní na bruselském Olympu:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ursula-von-der-leyenova-nemecko-ministryne-obrany-doktorat-plagiat.A160309_220259_zahranicni_ale

Anonymní řekl(a)...

Inu úctyhodná partička. Svazácká mistopředsedkyně pro ideologii Anděla a plagiátorka Uršula. Není divu, že si dobře rozumí s KGB-ákem Putinem i kdyby sklady lítaly.

Anonymní řekl(a)...

Co si pamatuji, tak před pěti lety vylétla na světlo boží německá aféra s cca 2000 (slovy dva tisíce) PhD titulů za pár euro.

Anonymní řekl(a)...

Ano pane Štysi,
Poincaré Bendixson opravdu řeší dlouhodobé chování systému a je skvělý na analýzu.
Jenže neřeší, proč by mělo být oscilující chování modelováno zrovna predator-prey systémem. Váš link na úschovnu mi nejde otevřít.
A jak jste řekl, používáte takovou matematiku, jakou máte k dispozici. A tohle právo vám neberu. JENŽE, poté o svém systému vůbec nepochybujete a jste bytostně přesvědčen o jeho platnosti. Takový Dunning-Kruger. Znáte pár systémů, několik z nich vykazují periodické chování. A tak se snažíte najít parametry tak, aby to odpovídalo, jakmile to máte, HEUREKA, jediná pravda.
Jenže, oscilace se dají vysvětlit pomocí vhodných systémů, pokud připustíte, že chaotická vládní opatření alespoň nějaký vliv mají. Ale tohle se nehodí do krámu.

A tak mi zbývá jediná otázka. Proč tu svou jedinou pravdu šíříte na anonymním foru a ne na mezinárodním sjezdu epidemiologů?

A abych se nemusel nadále podepisovat jako ten, co psal v 19:58, budu si říkat Ten, Co Umí Diferenciální Rovnice Lépe Než Dalibor Štys. Jenže tohle je dlouhé, takže bude stačit TCUDRLNDŠ

Anonymní řekl(a)...

Mně otevřít jde www.uschovna.cz/zasilka/KUGJJFH3GX9DAERV-UGA . Musíte si nainstalovat Netlogo 6.1.1. Nepsal jsem predator-prey ale něco jako predator prey, abych mohl ilustrovat chování systému na biologickém příkladu. Můj systém není systémem diferenciálních rovnic, je založený na úplně jiném principu, který, jak jsem pochopil, zas neumíte Vy. Inu, každý umí něco, že.

Nevím, jak jste přišel na mé "bytostné přesvědčení o jeho platnosti". Jen je v souladu s pozorovanou realitou. A to kupodivu stále více jak se více o viru a jeho chování dozvídáme. :-) To mne těší.

Slovo chaotický je matematický pojem, tak s ním opatrně. Navíc, vládní opatření jsou také chováním systému. Neboť tím, že mne zvolilim, jsem se nestal bohem mimo systém, ale daleko spíše došlo k završení pohybu vzhůru podle neschopnosti, jak praví Peterův pricip. Takže systém si běží a vlády zmateně přitápějí pod kotlem.

Děkuji za diskusi a jestli chcete zkusit modýlek, jsem stále připraven k diskusi.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

PS: Publikaci připravuji. Ovšem neměla smysl, dokud se oscilace nepotvrdily ve většině západních zemí. Ještě by bylo fajn udělat pár průřezových populačních studií, aby se potvrdila promořenost. Na tom také pracujeme, neboť to vyžaduje citlivý test buněčné imunity, který vyvíjíme.

Kdybych byl model publikoval dříve, byl by to jen jeden ze spekulativních modelů, jakých znalci diferenciálních rovnic vyprodukovali tisíce. Vesměs podle okamžitého přání místní vlády.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Netlogo 6.1.1. nemám a ani jej instalovat nebudu. Pro napsání systému stačí kupodivu LATEX (a při troše dobré vůle se model dá vepsat i do HTML).

Pokud přidáte do modelu i reakci vlády, tak už to nebude autonomní systém a Poincaré-Bendixson vám bude k ničemu.

A už budu končit, mám jiné věci na práci, než jinou chemii.

TCODRLNDŠ

Anonymní řekl(a)...

Evidentně o agentových systémech nevíte nic a jen si cucáte námitky z palce. I vláda je součástí přírody, jejíž chování hledáme.

Do slepé uličky jste se v diskusi dostal sám. Nakonec, díky za diskusi, takový závěr si lze jen přát.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

vazeni, ja myslim, ze ten Daliboruv agentni model je zajimava hypoteza. Navadi to k tomu, aby se uz sakra nekdo konecne podival na sliznicni IgA. To snad neni tak slozity, aby to ani za rok od zacatku epidemie neslo. Nejde do tech eseju na IgA misto naliti krve proste plivnout? Vim, ze ty sliznicni IgA jsou jaksi strukturne jine (monomery proti dimerum nebo co...) ale ty pacinky na koncich maji stejne, ne? (Kdyz jsou proti tomu samymu viru.) Nebo tomu rozumim uplne spatne? Co kdyby to pritomni biochemici misto jalovych debat vyzkouseli. A bude jasno.

Vubec, sliznice je prece prvni misto kontaktu viru s telem, takze bych cekal, ze primarni bitva se odehraje tam. Proc se tam nikdo nediva? Misto toho se stourame ubohym detem v nose (nastesti zatim jen tam) nefunkcnima cinskyma tycinkama.

Mate teda nekdo jine vysvetleni pro ty vlny, ktere lze pozorovat i v zemich, ktera opatreni v case nemeni? Dalibor ma aspon hypotezu.

Tomas Furst

Anonymní řekl(a)...

:-) https://www.lidovky.cz/relax/zdravi/staci-skvira-a-virus-projde-respirator-je-treba-spravne-nasadit-plastove-stity-jsou-skoro-na-nic.A210425_135333_ln-zdravi_lros

Částice bez obsahu vody, v nichž je SARS-CoV-2, mají dle různých studií velikost v rozmezí 80 až 150 nanometrů, případně 60 až 140. Pokud bychom si pro zjednodušení představili, že takováto částice má velikost 100 nanometrů, pak mezera mezi obličejem a lemem roušky o velikosti pouhého jednoho milimetru je stejný poměr velikostí, jako bychom v reálném světě jeli osobním automobilem tunelem, který má průměr deset kilometrů. V takovém případě nebudete vůbec vědět, že nějakým tunelem projíždíte. Stejně tak částice viru o velikosti 100 nanometrů procházející milimetrovou mezerou bude mít více než dost prostoru, aby takovouto netěsností prošla,“ popsal Jakub Ondráček z Ústavu chemických procesů Akademie věd ČR.

Tolik o účinnosti vládních opatření....

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Ad: úctyhodná partička. Svazácká mistopředsedkyně pro ideologii Anděla ...
A možná i s krycím jménem Erika:
http://www.rukojmi.cz/clanky/4178-kdo-je-merkelova-mozna-budete-vsichni-prekvapeni

Anonymní řekl(a)...

Ad Tomáš Fürst

Ono jiné vysvětlení neexistuje, možná se dá jinak matematicky zpracovat.

Když někdo předpoví a matematicky popíše jadernou štěpnou reakci a v mnoha zemích se podaří vyrobit atomovou bombu, jaderná štěpná reakce se potvrdila. Sice stále přesně nedokážeme popsat síly stabilizující atomové jádro, ale na úrovni uvolňování nukleonů při rozpadu jader je popis správný.

Newtonovy zákony také potvrzujeme stále, i když jen ležíme v posteli a koukáme do stropu.

Stejně tak když ve všech zemích pozorujeme oscilace detekce přítomnosti viru na sliznici, musíme hledat sjednocující hypotézu, a ne se posmívat lidem, kteří ji přinášejí. I když, musím říci, naší vládě se skutečně podařilo nástup nemoci napřed zcela potlačit a pak zas radikálně urychlit. Agentový model to také vysvětluje. Na jaře jsme naředili populaci zavřením továren a posláním lidí na chalupy, virus skoro vymřel. Od podzimu naopak zahušťujeme populaci vytvářením front na testy, vysokoškolskými seznamováky, bežícími továrnami nebo napříkad i vytvářením akutních stavů díky zanedbání péče, což přivádi lidi do nemocnic, kde nakonec chytnou nemocniční infekci. Pozoruhodné na tom je, že se všichni zúčastnění dokázali tvářit, že "oni přece dělají stále totéž, naopak ještě lépe". No, přežila to kromě jedné prababičky na LDN celá rodina, teď nás čekají zas jiné společenské zábavy.


Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Ad 7:12 Docela důveryhodná historka. O podezřele dobrých osobních vztazích Babiše a Merkelové ssi štěbetají sněmovní vrabci na střeše. A on je tak hloupý, že se dal slyšet ze "pani Merkelová mi povedala...."

Anonymní řekl(a)...

ad Tomas Furst

Nemuze indicky kamarad napsat novy, o mesic sirsi pohled ?

https://www.dzurnal.cz/index.php/2021/03/29/has-covid-found-its-nemesis-in-india-a-laymans-attempt-to-understand-the-phenomenon-unfolding-in-india/

Anonymní řekl(a)...

Hořejšímu se líbí, jak resort zdravotnictví pod vedením Petra Arenbergera pracuje. „Jsem potěšen, že se v poslední době ministerstvo zdravotnictví chová tak, že dává na doporučení odborníků, zvláště skupiny MeSES. Já tomu plně důvěřuji,“ usmál se Hořejší.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vaclav-horejsi-imunolog-covid-sekvenovaci-mutace.A210426_224027_domaci_baky

Anonymní řekl(a)...

Výborně,
Dalibor má hypotézu (na chvíli pominu to, že už jí považuje za naprosto validní a pochybnosti o její platnosti vůbec nepřipouští -- viz jeho hláška "ono jiné vysvětlení neexistuje"), Tomáš ji považuje za zajimavý nápad (a ještě navíc je šťastný za to, že aspoň někdo s nějakou hypotézou přišel).
Proč na anonymním foru sháníte někoho, kdo už se konečně podívá na slizniční IgA? To máte, pánové, tak málo kontaktů, že to nedokážete zařídit mimo jinouchemii? Jestli opravdu přijdete s novým pohledem na epidemii, tak vám to za to stojí.
TCODRLNDŠ

Anonymní řekl(a)...

Ad 9:21 Já pracuji na vylepšení testů na buněčnou imunitu. S týmem 4 lidí máme ještě tři podobná technicky náročná témata.

Ono udělat imunologický test rozhodně není stejně málo pracné jako uděla modýlek v LATEXU. Opomíjím fakt, že i udělat a otestovat agentový model je o něco málo pracnější než udělat model diferenciálkami, zkusil jsem obojí.

Nediskutuji anonymně, navíc ono se v současnosti jinde než na internetu diskutovat nedá. Na jinechemii jsou lidi z různých oborů.

Mějte se fajn a doporučuji, neděljte ze sebe většího .... naivu než nejspíš jste.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Tak za šířeni Covidu (když vylezete na ulici, a máte být v karanténě) vás zavřít můžou, ale:

Nechráněný pohlavní styk nakaženého HIV by už neměl být trestným činem, plánuje vláda v rámci nové „Vládní strategie rovnosti a odstraňování bariér důstojného života LGBTI+ lidí v ČR“ na roky 2021–2026. Nyní je rizikový styk nakaženého hodnocen jako těžké ublížení na zdraví nebo pokus.

To prostě nevymyslíš.

Anonymní řekl(a)...

https://www.msn.com/de-de/nachrichten/politik/maas-warnt-vor-konfrontationsgeschrei-gegen-russland/ar-BB1g2lvx?ocid=msedgntp&fbclid=IwAR2N3qUen8ktD-sKa0leOWOKn6tjA7t3SvL9DIeQP3VtbdYmIt5iqKKOah0

Maas varuje před „konfrontačním křikem“ proti Rusku. Holt kamarádi....

Anonymní řekl(a)...

Protilátkové pohádky - průzkumný vrt nebo průzkum vrtáků?

https://www.dzurnal.cz/index.php/2021/04/27/protilatkove-pohadky/

Anonymní řekl(a)...

Jsem včera koukala na on-line DVTV s rektorem Olomouce a mluvil o pravdě a české závisti :-) Výživný byl i chat ..

Anonymní řekl(a)...

Další článek podvodníka Zbořila stažen - https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0920586118310848
Sice s eufemistickým zdůvodněním, nicméně tentokrát etická komise podvod dost podrobně popsala.

Anonymní řekl(a)...

Z UP reflexe:

Už zase padají obskurní podpěry
úterý 27. duben 2021, 20:29 – Text: Tomáš FÜRST
Vysokoškolský ústav RUP PřF

Na intranetu Univerzity Palackého se objevil dokument detektivní povahy.



files.upol.cz/dao/dao/EtK-PrF-UP_usneseni_K04_anonymizace-CZ.pdf



Milovníci dobrodružných žánrů mohou večer místo sledování hrůzostrašných historek o nové mutaci koronaviru v České televizi zasednout k počítači a snažit se rozluštit, kde se v excelentím výzkumu mohlo objevit tolik fabrikovaných a falsifikovaných křivek. Etická komise tentokrát odvedla práci vskutku detektivní a excelentní autoři -- dle svého dobrého zvyku -- opět vystavěli dům hrůzy plný lží a obskurních podpěr. Narozdíl od předchozího případu



www.dzurnal.cz/index.php/2020/01/28/dum-hruzy-aneb-sedm-pater-lzi-a-manipulaci-s-vysvetlivkami-pro-humace/



www.dzurnal.cz/index.php/2020/11/28/prejdete-na-protejsi-chodnik-univerzitu-padaji-obskurni-podpery/



se ovšem tentokrát dům hrůzy zhroutil v přímém přenosu a předmětný článek byl před několika dny stažen.



www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0920586118310848



Sice opět se závadějící retrakční formulací, ale na to jsme si už v případě našich excelentních vědců zvykli.



Celá kauza budí hrůzu zejména proto, že šlo o poměrně nedůležitý výsledek v nijak zvlášť prestižním periodiku. V atmosféře, kterou na UP nastavil odcházející rektor [začerněno], však naši excelentní vědci zřejmě propadli představě, že dovoleno je cokoliv, odpovědnost je nulová a vyplatí se zkusit jakoukoliv zbraň (třeba i tajnou nahrávku) -- možná to vyjde. A když ne, rektor nás schová na ústavu.



Vzhledem k výše uvedenému nálezu etické komise zůstává otazné, proč se vlastně pracovníci center tak vehementně domáhají přístupu k přístrojům přírodovědecké fakulty, když je ke svému "výzkumu" zjevně vůbec nepotřebují.

Anonymní řekl(a)...

...v nijak zvlášť prestižním periodiku...
Vždyť je to ve všech Q1. No tak to nevím, na co pak máte tu Metodiku17+, Naturisti:-)

Anonymní řekl(a)...

Prof. Otyepka udělal další významný krok ve vědecké kariéře, po odchodu z Učené společnosti a přírodovědecké fakulty UP:

https://www.it4i.cz/o-it4i/infoservis/novinky/michal-otyepka-novym-vedoucim-laboratore-modelovani-pro-nanotechnologie-it4innovations

Anonymní řekl(a)...

Takze Otyepka bude sefovat zaroven it4i a zaroven RCPTM v ramci CARTIN ? No, uz dohani i Pumeru (i kdyz to ma aspon vsechno na jednom svetadilu)...

Anonymní řekl(a)...

Vidím, že Furst už opět masivně veřejně onanuje :-)

Ten blábol etické komise se mi zdá dost ujetej a účelovej. Nehledali vysvětlení, hledali cokoliv, co by potvrzovalo jejich předem formovaný názor. Jestli kvůli tomu byla ukončená habilitace JINÉHO autora, než byl ten zodpovědný za ta data, tak je to pěknej úlet. Jediný doporučení komise je potrestat JINÉHO autora. Podobnost s politickými procesy čistě náhodná :-) Ale jen ať si to užijou, brzo se tam sežerou navzájem. Ostatně Tomáš Fürst tak dloho bojoval proti dezinformacím, až se sám stal oficiálně dezinformátorem, kterého dokonce cituje mgr. Volný ve sněmovně :-)

Asi bude sranda začít žádat data po těchto vymítačích. Schválně, kolik z nich je má, má pořádek v denících atd. Z mých zkušeností na UPOL nikdo, a největší bordel v tom mají právě ti, co nejvíc kříčí a ukazují na ostatní. Milí lidé :-)

Anonymní řekl(a)...

9:23 Fürst neví, že přírodovědecká fakulta žádné přístroje nemá? Všechno patří univerzitě, a ta rozhoduje, kdo to bude užívat. A v pondělí rozhodla, že CATRIN.

Game Over piTomíku.

Anonymní řekl(a)...

zápis EK mi připoměl tohle:

Předpokládejme, že VŠE je vysoká škola.
Přibližně 3000km od budovy VŠE teče řeka Nil, ve které žijí krokodýli. Krokodýl je víc široký, než je zelený:
Podívejme se na krokodýla. Je široký z horní i spodní strany, ale je zelený pouze z horní strany. Tedy je víc široký než zelený.
Krokodýl je víc zelený, než je dlouhý:
Podívejme se na krokodýla. Je zelený na šířku i na délku, ale je dlouhý jen na délku. Tedy je víc zelený než dlouhý.
Protože krokodýl je víc široký než zelený, a víc zelený než dlouhý, tedy krokodýl musí být podle trojúhelníkové nerovnosti víc široký než je dlouhý, tedy krokodýl je širší než delší.
Experimentální důkazy toto tvrzení vyvrací, došli jsme tedy ke sporu a výchozí předpoklad neplatí.
Tedy VŠE není vysoká škola.

Anonymní řekl(a)...

Tomas Furst:

"Vim, ze ty sliznicni IgA jsou jaksi strukturne jine (monomery proti dimerum nebo co..."

Clovece, nez tady zacnete placat (podobne jako Stys), tak byste si aspon mohl zjistit, jak vypada sliznicni IgA (je to na 2 kliknuti...)

A taky neco o tom, jak se lisi protilatkova ochrana sliznic nosu, ust a PLIC!!!

Anonymní řekl(a)...

Stys:

"Já pracuji na vylepšení testů na buněčnou imunitu."

A co od toho ocekavate?? Vite vy vubec, k cemu vsemu slouzi ktere subpopulace T lymfocytu? A jak souvisi s B-bunecnou (protilatkovou) odpovedi a pameti? A vite, ze nikdo nevi, jak dulezita (a zda vubec dulezita) je u covidu ta T-bunecna imunita (resp. pamet) nezavisla na protilatkach?

Ale holt Poincare... ;-)

Anonymní řekl(a)...

12:40 Snad po něm nechcete znalosti probůh :-) Ten si vystačí s tím, že je hlasitý a má svou vlastní pravdu.

Anonymní řekl(a)...

Ad 12:40, 12:48 a 12:51 Tyto otázky už jste mi položili, že tak dobře víte, že na ně neznám odpověď?

Samozřejmě, že v biologii spolupracuji s těmi, kdo to nejlépe umí a dělají. Konkrétně doc. Koutnou z Brna a prof. Hermannem Wolfem z Vídně. Slibuji si od toho urychlení a zlevnění testu, například až možnost použití na úrovni urgentní medicíny (statim). My vyvíjíme kultivační mikroskop s velkým zorným polem, ale o biologický kontext se samozřejmě zajímám a biochemik dokonce jedním svým titulem jsem. :-)

Jinak pro všechny posměváčky, buněčná imunita se začala testovat běžně ve švédsku https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nasta-vecka-borjar-t-cellstestning-mot-covid-19?fbclid=IwAR1Rcwx6O6LxUeVB2-2tZ0j6M264agrKTmohvbpXWpdsxCywxAPlkN-Y86k . Jakmile budou výsledky na několika tisících lidí, budeme schopni kvalifikovaně odpovědet na otázku posměváčka-anonyma č. 2 . Zatím to od něj byl jen takový testovací výkřik do tmy, jestli se chytnu.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

12:16, 12:24: vy se fakt nestydíte, že?

Anonymní řekl(a)...

Za co by se měl(a) stydět?

Anonymní řekl(a)...

Za co by se měl(a) stydět?

Za formálně příšerné příspěvky (zvlášť první z 12:16)? Pokud jejich autor nosí VŠ titul, tak to něco o úrovni českého vysokého školství vypovídá, cituji "onanuje", "blábol", "ujetej a účelovej", "pěknej úlet". Úroveň učně. Druhý nedokážu fakticky bez dat posoudit.

Anonymní řekl(a)...

Jsou tu daleko horší, nijak to nevybočuje ze zdejší akademické diskuze.

Anonymní řekl(a)...

kdyz uz tady mame toho trolla ze svindlovaciho ustavu, potreboval bych vysvetlit jednu vec. Proc se vedla tak urputna ustupova bitva o ten clanek v Catalysis Today? Je zfalsovanej tak ocividne a tak debilne, ze to nemohlo skoncit jinak nez retrakci. Proc kolem toho teda ti podvodnici nadelali tolik reci a jeste nechali etickou komisi, aby je chytila u dalsich lzi a pokusu o zametani stop? Clanek byl stejne stazen, maji akorat mnohem vetsi ostudu a pri tom lhani eticke komisi si na sebe nachystali material na trestni oznameni pro podvod (minimalne). Pane troll, rozumite tomu, proc to ti vasi kumpani delaji tak blbe?

Anonymní řekl(a)...

19:31 onanuje a ujetej a účelovej by ani tak nevadily (autor asi bude nějaký klon Trávníčka), ale ta idiotská snaha za každou cenu bagatelizovat zprávu etické komise, která popsala nejen vlastní RCPTM podvod a nesmyslné pseudozdůvodnění (že šlo o omyl, kdy si "autorka" zkoušela nanečisto zvětšit jednu křivku ponásobením různými koeficienty, aby zjistila, jak budou krásně vypadat ty správně naměřené a pak se spletla a do publikace dala ty ponásobené), ale i styl jednání jak podvodníka Zbořila (o práci jsem se dozvěděl na zahraniční dovolené a souhlasil s autorstvím, má důkazy o své nevině), tak i zbytku autorů (na opakovaný apel, po opakovaných žádostech...). Je zarážející, že místo toho, ab se UP těchto podvodníků zbavila, tak jim zřídí ústav. To, že Kmentovi zarazili docenturu, je zcela namístě.

Anonymní řekl(a)...

A ze zapisu vyplyva, ze se i falsovaly zpetne laboratorni deniky.

Anonymní řekl(a)...

Ad 28. dubna 2021 21:17 ...Kmentovi zarazili docenturu...

Kmenta je kdo?

Anonymní řekl(a)...

Jeden z korespondenčních autorů článku (další jsou jeho manželka a slavný podvodník Zbořil)

Anonymní řekl(a)...

h-index = 20, to naštve

Anonymní řekl(a)...

Dost přesný popis (od ekonoma):
Proděkan Národohospodářské fakulty VŠE v Praze docent Miroslav Ševčík:
Mezi největší okřikovače patří prezident České lékařské komory Milan Kubek, který chtěl dokonce „zakazovat názory lékařů“, na celé situaci parazitují pseudovědci a alarmisté bez datových podkladů typu Hořejšího, Levínského, Ludwiga, Flégra a dalších.

Anonymní řekl(a)...

22:12 ze zápisu vyplývá, že není možné to prokázat, ani vyloučit. Je to teda spekulace v rovině možná.

Anonymní řekl(a)...

0:47 a už byl tomu "slavnému podvodníkovi" někdy nějaký podvod prokázaný? Chováte se jako Okamura, není to pravda, ale mohla na být? Sdílejte, než to smažou?

Anonymní řekl(a)...

7:27 - Zase někdo z Podvodníkova lže - v zápisu je doslova: "údaje v předloženém deníku je tudíž nutno hodnotit jako účelově upravené".
¨¨

Anonymní řekl(a)...

7:30 - no to máte pravdu - on Heinrich Himmler taky vlastně nikoho nezabil...

Anonymní řekl(a)...

Ad 29. dubna 2021 8:15

získává klíčenku za první použití Reductio ad Hitlerum

Anonymní řekl(a)...

8:36 zde reductio ad Himmlerum, nicméně srovnání se Zbořilem zde sedí jak prdel na hrnec :)

Anonymní řekl(a)...

Vznikla pikantní situace kolem toho Stanfordského seznamu 2% celosvětově nejvíce citovaných lidí. Samozřejmě, že pár notorických hoštaplerů včetně Zbořila už spustila PR-rachot, že tam jsou. Nicméně je tam nějakých dalších 300 Čechů, kteří si PR neplatí, a tak se o nich neví. Z akademie je jich tam kolem stovky. Jenže není tam žádný z předsedů jako Zažímalka, Drahoš, Illnerka - dost faux paux. A tak se kolem toho v akademii musí chodit po špičkách.

Anonymní řekl(a)...

29. dubna 2021 11:06 Kamarádka od Zažímalky vyprávěla, že se tam s originalitou prací a opakovatelností pokusů také moc nezabývaly.

Anonymní řekl(a)...

29. dubna 2021 7:30 Nejsme policie, pravdivost článků má dokazovat autor v případě pochybností. Pokud vím, tak Zbořil souhlasí, že je to celé blábol, jen se brání tím, že závěry takové práce jsou stále validní.

Anonymní řekl(a)...

Podvodníkům z RCPTM otrnulo a Zbořil je na webu v managementu už ne bez funkce, ale jako founding director. https://www.rcptm.com/about/#management

Anonymní řekl(a)...

ad 29. dubna 2021 11:19

Originalitu auxinovych clanku zajistuje Friml

Anonymní řekl(a)...

Ad - kolem toho Stanfordského seznamu 2% celosvětově nejvíce citovaných ...

Ten seznam citovanosti za celou kariéru je neprijemnym zrcadlem i pro tu Ucenou spolecnost. Jen malo jejich clenu se v nem da najit. A naopak je ke trem stovkam Cechu, co jsou v tom seznamu, ale nefiguruji v tom zbytecnem spolku kamaradu, ktery sam sebe oznacuje za vykvet ceske vedy.

Anonymní řekl(a)...

29. dubna 2021 11:19 Zažímalová je klasický produkt nultých let. V 90s se dávala profesura/docentura těm čekajícím, většina za nich byl z evropského hlediska podprůměr, ale špičky byli kvalitní. Po roce 2000 začala inflační titulománie. Reálně sama od roku 2006 vědu vůbec nedělala a bafuňařila.

Titul bych ji za chabé výsledky nevyčítal, to má kdekdo, ale její nesvéprávnost a nedůslednost v řešení vnitřních věcí AV ano. Vsadím se, že UEM a UOCHB a především nejsou stále ukončené a hlavně nebudou jediné plagiátorské a finanční aféry, které vyplavou na povrch a současně ve kterých hraje rolu její nečinnost.






Anonymní řekl(a)...

Ad Zažímalová a její věda : jejím vědeckým vrcholem byly dvě funkce

Předsedkyně Organizačního výboru mezinárodního vědeckého symposia „Auxins
and Cytokinins in Plant Development“, konaného ve dnech 7. - 12. července
2005 na ČZU v Praze-Suchdole.

Předsedkyně Organizačního výboru mezinárodního vědeckého symposia „Auxins
and Cytokinins in Plant Development“, konaného ve dnech 10. - 14. července
2009 na ČZU v Praze-Suchdole.

40 let řešit jeden hormon a k ničemu nedojít je přesně klasika fungování většiny z ČSAVm které Wichterle vyházel, ona byla tehdy na mateřské. Dříve tak věda v SSSR a u nás fungovala, dnes je to vtip.


No, Havlas na tom ale odborně není o moc lépe. Vzhledem k jejich schopnostem tajit podvody, ovlivňovat etickou komisi a neschopnost někam AV táhnout, je to smutný obrázek nás všech.


kolega MBU

Anonymní řekl(a)...

30. dubna 2021 8:24 Většině je to jedno, jen když je výplata a klid.

Anonymní řekl(a)...

Takze kam sme to nasimi odbornikmi dotiahli, ak sa k niecomu vyjadri clen MeSES Tachezy, tak to zavana pruserom... Bez zbytocnych, neucinnych, zavadajucich testov v skolach, ktore si robia male deti sami a odcituju ich ucitelky by skoly mali opat zavriet.
Toto su naozaj vedci? (ako chapem preco su cleny poradnej skupiny premiera- lebo mu idiotsky schvalia jeho biznis a este to "podlozia" kvazivedeckymi plkami.

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/tachezy-bez-testu-by-se-mela-skolni-dochazka-omezit-40358714#utm_content=ribbonnews&utm_term=ruth%20tachezy&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz

A dalsia perla:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koronavirus-pata-vlna-ruth-tachezy-virolozka-covid-19-mutace-sputnik.A210429_145110_domaci_vov

Tu zenu by sme mali prestat plno platit z dani a supnut ju do odvetvia, kde jej na karantene vezmu 40% platu. Tieto pseudoplky uz fakt presahuju mieru.

Anonymní řekl(a)...

30. dubna 2021 7:17:

Mate ten seznam 300 Cechu?
Diky!

Anonymní řekl(a)...

Adam, Vojtech
Adamec, Lubomír
Andreev, A. V.
Babjuk, Marek
Babuška, Robert
Bačáková, Lucie
Bajgar, J.
Bakule, L.
Baldrian, Petr
Balíková, Marie
Barek, Jiří
Belohlavek, R.
Bencko, Vladimir
Biederman, Hynek
Biolek, Dalibor
Bocak, Ladislav
Boček, P.
Bohlen, Jörg
Bouchal, Z.
Bouř, Petr
Brabec, Viktor
Brody, Stuart
Brus, Jiri
Bukovsky, Antonin
Bulanov, S. V.
Burda, Hynek
Cajka, Radim
Cajka, Tomas
Cajthaml, Tomáš
Celikovsky, Sergej
Cermak, Jan
Cibula, David
Cibulka, Ivan
Cífková, Renata
Cintula, Petr
Cizmár, T.
Coates, Philip J.
Cosson, J.
Ctyroky, J.
Čadek, J.
Čejka, J.
Černý, R.
Čížek, Jakub
De Bello, Francesco
de Boer, F. R.
Dědina, Jiří
Dolezal, Martin
Doležel, Jaroslav
Drábek, Pavel
Dušek, Karel
Dvořák, Zdeněk
Dvurečenskij, Anatolij
Dyková, Iva
Elleder, Milan
Ettler, Vojtěch
Exner, Otto
Exner, Pavel
Feireisl, Eduard
Fiedler, Miroslav
Filip, Radim
Filip, Zdenek Karel
Fiurášek, Jaromír
Flegr, J.
Flusser, Jan
Fojta, Miroslav
Foret, Frantisek
Frouz, Jan
Frýba, Ladislav
Garab, Győző
Gaš, Bohuslav
Grim, Tomas
Grygar, Tomáš Matys
Hájek, Petr
Hájková, Petra
Hajslova, Jana
Haluzík, Martin
Hauser, Helwig
Havel, J.
Havlas, Zdeněk
Havrdova, Eva Kubala
Heczko, Oleg
Heneberg, Petr
Henrion, Didier
Herben, Tomáš
Herencsar, Norbert
Hippler, Rainer
Hlinka, J.
Hlubina, Petr
Hobza, Pavel
Hocek, Michal
Hodek, Ivo
Holčapek, Michal
Holoubek, Ivan
Holý, Antonín
Homola, Jiří
Honěk, Alois
Horák, Daniel
Hořejší, Vaclav
Hradil, Z.
Hrouda, František
Hubacek, Jaroslav A.
Hubálek, Zdenek
Hussey, Patrick J.
Hušek, Petr
Huth, Radan
Chum, Ondřej
Chytrý, Milan
Jakubek, Jan
Jancar, J.
Jandera, Pavel
Janoš, Pavel
Jarošík, Vojtěch
Jelínková, Helena
Ježek, Petr
Jirásek, Milan
Johansen, Jeffrey R.
Jung, Thomas
Jungwirth, Pavel
Jurajda, Pavel
Kala, Z.
Kalač, Pavel
Kalendová, Andréa
Karásek, M.
Karlicky, Marian
Kassa, Jiri
Kašička, Václav
Kautzner, Josef
Kavan, Ladislav
Kazakov, Dmitry V.
Khateb, Fabian
Kizek, Rene
Klemeš, Jiří Jaromír
Komárek, Jiří
Komenda, Josef
Korn, G.
Koštál, Vladimír
Kozmik, Zbynek
Krajícek, Jan
Kratochvil, Jan
Kratochvil, Jan
Kraus, Luděk
Krejcar, Ondrej
Kristoufek, Ladislav
Křen, Vladimír
Křivan, Vlastimil
Kubáň, Pavel
Kubáň, Vlastimil
Kubečka, Jan
Kubička, David
Kuča, Kamil
Kučera, Vladimír
Kuneš, Jan
Küpper, Hendrik
Kurkova, Vera
Kvaček, Zlatko
Kvasnička, František
Kwakernaak, Huibert
Kyselý, Jan
Lastovicka, Jan
Lazár, Dušan
Lebeda, Aleš
Lejček, Pavel
Lepš, Jan
Lezal, D.
Lhoták, Pavel
Liebhold, Andrew
Linek, V.
Lom, Jiří
Lukác, Pavel
Lukáš, P.
Lukeš, Julius
Lysak, Martin A.
Macak, Jan M.
Macholán, Miloš
Makrlík, Emanuel

Anonymní řekl(a)...

Málek, Jiří
Mares, Pavel
Mareš, J.
Markvart, Tom
Maroušek, Josef
Marschalko, Marian
Mašín, David
Matas, Jiří
Matějka, Libor
Matoušek, Jiří
Matúš, František
Melichar, Bohuslav
Miersch, Otto
Michal, Michal
Mikšík, Ivan
Miller, Andrew D.
Moravec, František
Müller, Miroslav
Münzbergová, Zuzana
Musil, Jindřich
Navratil, Tomas
Nekola, Jeffrey C.
Nesetril, Jaroslav
Nespurek, Stanislav
Nezbeda, Ivo
Nikl, Martin
Novák, Pavel
Novák, Vilém
Nováková, Lucie
Novotny, Ladislav
Novotny, Vojtech
Pabst, Willi
Paidar, Václav
Pajdla, Tomas
Palatinus, Lukas
Paleček, Emil
Paluš, Milan
Pavek, Petr
Pavela, Roman
Pavelka, Karel
Pavlík, Ivo
Pekár, S.
Pereira, M. F.
Perfilieva, Irina
Perina, Jan
Peroutka, Zdenek
Petzelt, J.
Pevny, Tomas
Plešek, Jaromír
Pohanka, Miroslav
Pokorný, Jan
Polák, Jaroslav
Ponec, Robert
Pospíšil, J.
Pospíšil, Pavel
Prach, Karel
Pudlák, Pavel
Pumera, Martin
Pyšek, Petr
Ráček, Jaroslav
Ramik, Jaroslav
Réblová, Martina
Rektor, Ivan
Reshak, A. H.
Ripka, Pavel
Rohn, Jiri
Roubíček, Tomáš
Rulíšek, Lubomír
Russo, Ethan
Ruzicka, M. C.
Řezáč, Jan
Řezanka, Tomáš
Říhová, Blanka
Safarik, I.
Sales, J.
Samec, Zdeněk
Santolik, O.
Sekanina, Lukas
Shick, Alexander B.
Schlyter, Fredrik
Schneider, P.
Scholz, Tomáš
Schröder, Detlef
Simanek, Vilim
Skálová, Alena
Skládal, Petr
Sklenář, Vladimír
Skordis, Constantinos
Slaby, Ondrej
Slavík, Radan
Smedes, F.
Smetana, Karel
Sofer, Zdenek
Solich, Petr
Sovova, Helena
Spěváček, Jiří
Sram, Radim J.
Stefano, George B.
Stehlík, P.
Stejskal, Jaroslav
Stepánek, Petr
Stiborova, Marie
Strnad, Miroslav
Stuchlík, Z.
Suda, Jan
Svec, Frantisek
Svoboda, J.
Svoboda, Jiří
Svoboda, Roman
Syka, J.
Syková, Eva
Šantrůčková, Hana
Šesták, Jaroslav
Šilhavý, M.
Šittner, Petr
Šob, Mojmír
Španěl, Patrik
Šponer, Jiří
Štengl, Vaclav
Štěpán, Jan
Štěpánek, František
Štěpnička, Petr
Štíbr, Bohumil
Štulík, Karel
Švorčík, Václav
Tesař, V.
Tichavsky, Petr
Tichý, Lubomír
Trchová, Miroslava
Trnkova, Libuse
Tuček, Stanislav
Ulbrich, Karel
Urban, Josef
Vaněček, Jiří
Vaňura, Petr
Vanysek, Petr
Varbanov, Petar Sabev
Varma, Rajender S.
Vaseghi, Saeed
Vavryčuk, Václav
Vítek, Libor
Vlček, Antonín
Vlček, J.
Vojtěch, Dalibor
Vokrouhlicky, D.
Volavka, Jan
Volf, Petr
Vořechovský, Miroslav
Voznak, Miroslav
Vymazal, Jan
Vyskočil, Štěpán
Vytřas, Karel
Widimsky, Petr
Wichterlová, Blanka
Závada, P.
Zboril, Radek
Zelinka, Ivan
Zeman, Svatopluk
Zemánek, Pavel
Zukal, A.

Anonymní řekl(a)...

Jsou toho dva soubory, jeden je za celou dobu, druhy je jen za rok 2019.

Anonymní řekl(a)...

V seznamu chybi napr Stanislav Pospisil s h=105 a na druhe strane zahrnuje
autory s h<30. OPodivne!

Anonymní řekl(a)...

Někteří Češi jsou tam uvedeni pod afilací jiné země - jako Michl (USA) nebo Kočovský (SWE).
Ti zde vyvěšení tam mají uvedenou zemi explicitně: CZE.

Anonymní řekl(a)...

Tu nekompetentní Petráňovou sice vyměnili, ale Zažímalka si tam strčila historika, kterému jsou přírodní vědy asi tak stejně vzdálené jako té folklóristce:
Vědecká rada AV ČR jmenuje PhDr. Oldřicha Tůmu, Ph.D., předsedou Komise pro etiku vědecké
práce Akademie věd ČR na zbývající část funkčního období 2018–2022.

Anonymní řekl(a)...

30. dubna 2021 19:05:

Autor s h=30 (teoreticky i s h=1) muze mit klidne (mnohem) vice citaci nez ten s h=105 (ten nemusi mit teoreticky vic nez 11025 citaci).

Ktereho Stanislava Pospisila mate na mysli?

Jestli se nepletu, tak v tom seznamu nejcitovanejsich se pocitaji jen citace clanku, kde je clovek prvni, posledni nebo korespondujici autor.

Ocekavala bych ze D. Stys nam vysvetli, ze vsichni tihle hodne citovani lide jsou vlastne spatni vedci, protoze ti pravi vedci jsou citovani malo, jelikoz jejich prace dalece predbehly dobu, a proto je ostatni nechapou...

Anonymní řekl(a)...

re: napr Stanislav Pospisil ...
Ten je z jaderné fyziky, kde práce z urychlovačů mají třeba tři sta spoluautorů. Asi započítavají citační zásah jen jako 1/n (n počet autorů). U něj by to stoupalo jen o 1/300.

Anonymní řekl(a)...

1. května 2021 - doplnění

... zatímco články například Zbořila, na které je automaticky připisován, takže jim všem skvěle rozumí a věnuje se jim, přináší samá vědecká pozitiva a sociální jistoty (zvlášť když se přitom článek proloží sem/tam nějakým pěkným podvodem). Tak se přece rodí excelentní vědec!

Anonymní řekl(a)...

1. května 2021 8:29

Pospisil S, Czech Tech Univ a detektor ATLAS

https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/2012/cislo-5/od-nitra-hmoty-do-vesmiru.html

Anonymní řekl(a)...

To: Jestli se nepletu, tak v tom seznamu nejcitovanejsich se pocitaji jen citace clanku, kde je clovek prvni, posledni nebo korespondujici autor.

Coz je velmi pekne zejmena v oborech, kde se cituje podle abecedy. A rad bych veril, ze je provadeno i genderove vazeni!?

Anonymní řekl(a)...

1. května 2021 10:52:

Ve skutecnosti je tam rada parametru (nejen celkovy pocet citaci za roky 1996 - 2019, pocet prvnich a korespondencnich autorstvi, a rada dalsich parametru) a to poradi je nejak z toho vseho odvozeno.

Genderove ani BLM aspekty tam (prozatim) nejsou vzaty v uvahu...

Anonymní řekl(a)...

Byt citovan nic neznamena. Znam jednoho ze seznamu. Dnes mu Univerzita Palackeho vymenila zamek od kancelare aby nemohl na pracoviste

Anonymní řekl(a)...

oni meni zamky v sobotu ?

Anonymní řekl(a)...

1. května 2021 22:37

Znemožnit přístup na pracoviště je jedna z cest, jak ukončovat
pracovní poměr uzavřeny na dobu určitou ... ;-)

Anonymní řekl(a)...

No ja nevím, ale 9.9. 2020 16 senátorů AS UPOL hlasovalo jasně:

AS UP velmi důrazně vyzývá všechny zúčastněné strany, aby do přijetí příslušných
vnitřních norem a prováděcích vnitřních norem byl všem zaměstnancům, nezávisle na
jejich příslušnosti k PřF UP či CATRIN, zajištěn přístup do pracovních prostor
a k výzkumné infrastruktuře jako před organizační změnou tak, aby byly dodrženy
podmínky realizace pedagogických aktivit, jednotlivých výzkumných úkolů a projektů
a všichni zaměstnanci mohli nadále vykonávat svou vědeckou, administrativní
a pedagogickou práci.

Proto se mi zdá, že pokud výše zmíněná zpráva o výměně zámku je pravdivá, tak nejde o nic jiného dohrávání dávno prohraných sporů. Viďte pane Kubalo...

Anonymní řekl(a)...

re: pro cleny fanclubu Jiriho Neuzila ...
Neužilovský barnumský PR inspiruje k následování:
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/cesti-vedci-vyvinuli-novou-latku-proti-rakovine/r~f4c91256a0f011eb89ccac1f6b220ee8/

Anonymní řekl(a)...

https://www.facebook.com/VedaZije

Anonymní řekl(a)...

23:42 A komupak to zamezili vstup? Nebyl to některý z podvodníků kolem Zbořila, nebo Zbořil samotný? Podvodníků by se normální univerzita měla zbavit, a ne jim budovat ústav.

Anonymní řekl(a)...

https://www.facebook.com/VedaZije
Lucie Svobodová:
Jako bývalý zaměstnanec zrušeného oddělení maximálně podepisuji článek Tomáše Fursta. Věc už na UEMu bohužel rychle vyhasíná a najíždí se do starých kolejí (omlouvám se, něco nového vlastně bude - nové logo ústavu...). Za celou dobu nebyla snaha o prezentaci oněch raw dat k článkům a na úrovni nižšího i ústavního vedení se věc vesele zametá pod koberec. Smutné je, že pro běžného vědeckého pracovníka to znamená pouze to, že si v koutku zanadává a vše běží ve starých kolejích.

Anonymní řekl(a)...

3. května 2021 7:22 Už si konečně uvědomte, že odchod proradné udavačky Kubinové byl v zájmu celého UEM AV, totiž EU centra excelence. Paní Anděrová je blízká přítelkyně pana Hořejšho a má samozřejmě i podporu paní Zažímalové. Je neuvěřitelné, jaký hnus byl napliván na vedení ústavu a pana Halvase, přičemž pravda je přesně opačná. Totiž že Kubinová šikanovala paní docentku, prováděla na ní tzv. bossing pana Havlas celým svým životem a prací prokazuje mimořádné profesní a lidské kvality !!! Nakonec to potvrdila ve svém nálezu i etická komise AV. Jděte s tou kritikou UEM někam !

Anonymní řekl(a)...

3. května 2021 8:43
Jako ironický fór dobré, tohle nemůže myslet vážně nikdo. :-)

Anonymní řekl(a)...

Důkazy a fakta svědčící pro ta Vaše smělá tvrzení by nebyla, Excelence? Na straně Kubinové totiž jsou, jen jsou opakovaně odmítána a zametána pod koberec, počínaje Čejkovou neblahé paměti a přes Anděrovou až na Národní. UEM si úplně zaslouží všechnu dosavadní negativní odezvu a nejen to, davno je zralý na zrušení. Je dobře, ze to Věda žije nenechává vyhnít.

Anonymní řekl(a)...

3. května 2021 9:45 Prof. Anděrová i prof. Topinka věří, že tento poslední zákeřný plivanec opět vyhnije a že se kvalita nové strategie UEMu očištěné o hlasité podporovatelky nechvalně známé prof. Sykové opět zablyští ve svém světle špičkové vědy. nakonec náklonost prof. Hořejšího k současnému vedení jasně napovídá, kde je skutečná pravda a opravdové hodnoty !


Anonymní řekl(a)...

3. května 2021 7:22 Kam se zašila Čejková ?

Anonymní řekl(a)...

Ad 9.51: Prosím Vás, odkdy maji Mirka s Topinkou profesuru? Dyt Mirka nemá ani PhD :DD Nebo to ta Vaše Dětská pošta uděluje jako ty excelence?

Anonymní řekl(a)...

Ale no, neublizujme ludom z UEMu, tak sa pekne snazia si robit PR, dokonca maju aj nove logo aby ste vedeli! A tu im do toho stale niekto hadze vidle, zavistlivci :D

Anonymní řekl(a)...

re: V seznamu chybi napr Stanislav ...
Naopak tam nechybí jeden otec a syn se stejným jménem, takže vystupují jako jeden muž:
Vlček Antonín - mají dohromady publikační rozsah 1953-2019, zhruba první polovina je od seniora (ten dlouho dělal ředitele na Hejráku), a druhá polovina je od syna. Holt - život někdy zažertuje.

Anonymní řekl(a)...

re: oni meni zamky v sobotu?
V sobotu se mění rektoři, tedy někdy - ale tentokrát to média zazdila:

Novým rektorem Univerzity Palackého (UP) v Olomouci se od 1. května stane Martin Procházka. Dosavadního děkana Fakulty zdravotnických věd do funkce dnes na Hradě jmenoval prezident Miloš Zeman. Procházkovo funkční období by mělo trvat do konce dubna 2025.

Zeman ho jmenoval už 28.4., a nový rektor přijel na Hrad v rouchu ze sobolí kožešiny.
Stylové by bylo, kdyby k tomu na hradní nádvoří dorazil i na bělouši.

Anonymní řekl(a)...

Ani boj za pravdu se nedá dělat zadarmo
https://olomoucky.rej.cz/clanky/zpravy/209-plat-pres-tri-miliony-pro-dekana-fakulty-za-co-presne

Anonymní řekl(a)...

Nevíte ani jaký děkan ty odměny dostal. :-)

Až na jednoho: z anonymizovaného výpisu bez příslušnosti k jednotlivým fakultám je patrné, že jeden z děkanů UP obdržel loni celkem 3 078 704 korun.

Anonymní řekl(a)...

Kubala je jenom z jednoho "dobře informovaného zdroje". Musí být zdroje aspoň dva, základ novinářského řemesla.

Anonymní řekl(a)...

jestli je to rocni plat vcetne odmen, tak mi to prijde pro dekana fakulty adekvatni

Anonymní řekl(a)...

Odměny za co? Za rozjebání druhé nejstarší univerzity? Protože nic jinýho zatím nepředvedl.
Podle článku adevkátní není a je významně vyšší, než u ostatních. Je to možná spíš neschopná pijavice, co žije z úspěchu ostatních.

Anonymní řekl(a)...

re: oni meni zamky v sobotu?

To je jasný, že Kubala čekal na okamžik, kdy se za Millerem zavřou dveře. Asi má Procházku lépe ochočeného a nebojí se ho. Nebo na něho něco má. To teď bude! xD

Anonymní řekl(a)...

Ad https://olomoucky.rej.cz/clanky/zpravy/209-plat-pres-tri-miliony-pro-dekana-fakulty-za-co-presne

1) Takto vypadá profesionální novinařina - Informace, které dnes ráno přinesly @SeznamZpravy, potvrdili přímí účastníci schůzky s Janem Hamáčkem. Zdroje přislíbily, že to potvrdí i při vyšetřování. Tolik k Hamáčkovým výrokům o "šokujících lžích".
https://www.novinky.cz/komentare/clanek/ocima-sasi-mitrofanova-emoce-proti-softwaru-40359170

2) Chybí úplně informace, za co odměny děkan (možná Kubala?) dostal. Takto nevypadá profesionální novinařina, měli by na tom trochu zapracovat. Je to samé možná.

Anonymní řekl(a)...

Je to samé možná. To mi připomíná etické kauzy.

Anonymní řekl(a)...

Ad 14:41
U etických kauz se Zbořil usvědčil hlavně sám. Svou ubohostí, "kopáním" kolem sebe a nespoluprací s vyšetřováním . A ty pohádky urážející inteligenci kolem těch zmanipulovaných výsledků! Byla k tomu i vymyšlena úplně nová excelentní statistika! Podobně jako u Kubinové, jejím vyhazovem se všichni leda usvědčili z krytí podvodů.

Anonymní řekl(a)...

Jelikož rozpor mezi excelentní vědou a správně provedeným a interpretovaným experimentem během proběhlého roku stál dost peněz, bude se záležitost excelentních vědeckých názorů řešit u soudu http://zdraveforum.cz/texty/clanek_horejsi_trestni_oznameni.pdf?fbclid=IwAR1ip0sAtVSv0ICn7RLnUgtM6jtaf5tbJ24-ZqL6oHTnVFJD6q1rqvR46oA

:-)

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

14:41 Možná museli podvodníci stáhnout již tři práce....

Anonymní řekl(a)...

13:43 UP rozjebali Frébort (nezvolení děkanem) a Zbořil (podvody). Mimochodem, s těmi odměnami to může, ale i nemusí být pravda. Něco podobného cca před deseti lety roztruboval Zbořil o Ševčíkovi, ten pak na potkání ukazoval výplatní pásky...

Anonymní řekl(a)...

17:19 LOL dezinformátoři podávají trestní oznámení pro podezření z dezinformátorství. co bude příště?

Anonymní řekl(a)...

17:31 On byl někdo z nich usvědčený z podvodu? Pokud vím, tak ne a všechno je jen v rovině možná. Zajímavý, že u nich možná berete jako ano a u Kubaly jako ne. zajímavý že hájíte takovou nulu, co se jen přiživuje na úspěchu ostatních, možná i na těch vašich.

Anonymní řekl(a)...

20:16 On MeSES také někoho žaluje?

Anonymní řekl(a)...

https://olomoucky.rej.cz/clanky/zpravy/209-plat-pres-tri-miliony-pro-dekana-fakulty-za-co-presne

Autora tohoto článku Vlastimila Blaťáka i Ondřeje Poláka, který za zpravodajským portálem Olomoucký Rej dle údajů z databáze majitelů domén stojí, dnes vedení Přírodovědecké fakulty UP informovalo o tom, že tato zpráva obsahuje lživé informace o platu děkana PřF Martina Kubaly. Redakce přesto článek nestáhla a ani neupravila tak, aby jeho obsah odpovídal realitě a ne podivným myšlenkovým pochodům Vlastimila Blaťáka. O důvodech, proč tak redakce Olomouckého Reje činí, můžeme jenom spekulovat. Jedno je jisté - Vlastimil Blaťák při psaní zprávy porušil základní pravidlo novináře a nesnažil se získat stanovisko osoby, o které píše.

Anonymní řekl(a)...

20:18 - ty podvodné články, které byly staženy, asi napsali úplně jiní lidé, než ti, kteří jsou tam uvedeni jako autoři a za Zbořila se vydával úplně jiný korespondenční autor....

Anonymní řekl(a)...

pro nulu z 20:18:

verze s vyjádřením děkana Kubaly:

https://olomoucky.rej.cz/clanky/zpravy/209-plat-pres-tri-miliony-pro-dekana-fakulty-za-co-presne?fbclid=IwAR37aOuBOIHhi-u0h50xkjdveX5OQ2_9yy4zI5o1q1p7qWNmDpSrxlzFbKw

Anonymní řekl(a)...

23:37 žijete v bludu. Ani těm článkům nebyl nikdy prokázán podvod (vyjma podvodu autora Heřmánka). Takže tady provádíte důkaz kruhem a jste mimo. Ale asi už jste překročili okamžik, kdy to ještě šlo léčit ;o)

Anonymní řekl(a)...

verze s vyjádřením děkana Kubaly: jo, to jsou jeho typický silácký kecy a lhaní je pro něj naprosto běžnej pracovní nástroj. Dokud neukáže daňový přiznání, tak mu nevěřím. Boží mlýny melou...

Anonymní řekl(a)...

7:28 Ani ten JACS není podvod! V retraction note se přeci píše "The authors retract this Article due to inaccuracies in Figure 2". https://pubs.acs.org/doi/10.1021/jacs.9b03677. Takže to nebyl podvod, ale nepřesnost :-).

Anonymní řekl(a)...

8:23 Myslím, že děkan Kubala v noci nespí z toho, že mu nevěříte :-)... Ale nebojte se, řekl bych, že ten důkaz možná nakonec uvidíte, protože pochybuju, že by si Kubala nechal srát na hlavu od nějakého bulvárního pisálka a nechal to jen tak být.

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že v noci nespí spíš kvůli těm božím mlýnům... :o) A myslím, že nechá, on totiž umí jen ty silácké kecy a nic víc, vyhrožoval žalobama už kdekomu. Kdo to prokoukl, ten se ho už nebojí a vidí, že za tím astromickým egem je maličkej ublíženej človíček.

Anonymní řekl(a)...

8:40 Tak jo, díky za odbornou psychoanalýzu. Pošlete to Blaťákovi, třeba to ještě přidá k tomu svýmu kvalitnímu článku jako dovětek. Hezký den a božím mlýnům zdar!

Anonymní řekl(a)...

Kubala - moje mzda je na jiném řádku seznamu

Já mu věřím. Víc než Zbořilovi, který nutil všechny sebe připisovat jako korespondenčního autora. Odměnou je mu zodpovědnost za články. Není divu, že pak musel podvody bránit do roztrhání těla. :-)

Anonymní řekl(a)...

Sere Vás to hodně, co? Citlivé místečko?

Anonymní řekl(a)...

Ano, Zbořil spolu s dalšími řídícími excelenty z UP automaticky připisovanými na články, které jsou navíc často podvodné. Patenty k ničemu, jenom aby bylo co vykazovat. A k tomu chování AV kolem vědeckých podvodů... Vše mě opravdu hodně sere. :-)

Anonymní řekl(a)...

To je u nás docela běžný stav, říká se mu závist.
Typická "česká" malost: Mám kozu, soused má dvě. Místo toho, abych přemýšlel, jak pracovat proto, abych mohl mít taky dvě kozy, tak přemýšlím, jak to udělat, aby mu ta "navíc" chcípla.
Ale dobrá zpráva je, že se to dá léčit a člověk má pak daleko spokojenější život... :o)

Anonymní řekl(a)...

5. května 2021 9:05

Patenty sypou mj. i ERC granty. Nedá mi to zacitovat klasika:"Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má?" :-p

Anonymní řekl(a)...

Jeden vědecký mafián si přišel podvody a vydíráním svých podřízených k pěkným penězům a pozici excelenta. Naštěstí i na něj došlo a má z ostudy kabát. Myslíte, že je mu co závidět? :-) Teď aby došlo i na ostatní. Boží mlýny naštěstí melou

Anonymní řekl(a)...

Kubala dekan, docent bez grantu si pri tarifu 41 tis mesicne prijde za rok na miliony ze statniho rozpoctu? I kdyby byl na jinem radku, kdo z vas to ma.

Anonymní řekl(a)...

Všchno okolo je jenom tyjátr, ve výsledku miliony místo Zborila bere Kubala a jeho particka

Anonymní řekl(a)...

9:24 A na kterém řádku je? Vlevo dole? A kolik milióónů teda bere? :-) Nejste nakonec vy ten zdroj herr Blaťáka? :-)

Anonymní řekl(a)...

re: http://zdraveforum.cz/texty/clanek_horejsi_trestni_oznameni

Tak Hořák nemohl zkousnout dva inzulty za sebou, jednak ho Babiš nevzal s sebou do Izraele, a pak ho dokonce nezařadil do MESES. Na to ten Český hlava prostě musel v LN rázně zareagovat.

Anonymní řekl(a)...

9:37 Tak o to snad celou dobu šlo, ne? Proč asi fakulta tak křičí, že se jim má zastropovat růst RVO financí (maj tam i tak přes 400 milionů)? No přece proto, že nebude na nové oligarchy. Snad jste si někdo nemysleli, že to dělá pro čistotu vědy a pro lidi okolo sebe? Kde žijete? xD

Anonymní řekl(a)...

8:40 kdybych byl obhájce podvodníků jako Vy, tak bych žaloby vůbec nezmiňoval, protože počet žalob ze strany podvodníků mnohonásobně převyšuje těch pár Kubalových podání. Viz žaloby podvodníka Zbořila či kolektivní výlety anorganiků k soudu kvůli idiotovi Trávníčkovi.

Anonymní řekl(a)...

11:06, Doufám, že Trávník bude muset platit i právní zastoupení protistraně

Anonymní řekl(a)...

Pár Kubalových podání xD ten byl dobrej xD
Hlavně to jeho podání je úplně mimo realitu, jako když dítě řve, že mu někdo rozšlápl bábovičku, která tam možná byla a možná ne. Na víc se nikdy nezmohl, protože by narazil ještě rychleji. Hlavně je to patologickej lhář a lže všem kolem sebe. Ti se budou jednou divit, jak je využil a vodil za nos.

Anonymní řekl(a)...

13:22 No vlastně to je i podání akademického senátu PřF, než jen samotného Kubaly.
A když je teda Kubala patologickej lhář, v čem kdy konkrétně lhal? Zatím jsme viděli patologické lhaní Zbořila, Navaříka, Kmentové aj.
Vy mi připadáte jako patologickej blb.

Anonymní řekl(a)...

Už jsem to tu psal: Kdyby Zbořil a spol. udělali jen nějaké chyby z přehlédnutí a nedůsledné kontroly práce doktorandů, mohli jednoduše články bez humbuku stáhnout. Udělali to i jiní na celém světě. Že kvůli tomu vytáhli do hlasitého boje a volali si na pomoc celou excelentskou obec včetně učené společnosti, to vyvolává pochybnosti o celém systému jak to u nich funguje. Navíc jsou tu i zprávy zevnitř těchto laboratoří - které ale nikdo v konfrontaci nepotvrdí. Pokud je podle Nature vysoké procento publikací nereprodudkovatelných, není důvod, proč by to mělo být u nás lepší. Tedy je důvod aby to bylo spíš horší, protože kafemlejnek.

Jenže, současná koronakrize bohužel dala lidem vyrostlým v tomto prostředí možnost vyzkoušet svůj přístup v praxi s dopadem na celou společnost. Pokud se v laboratoři sám sebe přesvědčím, že všechno je Gaussovka a můj jeden experiment, který vyšel, je správně, je to jen humorná naivní scénka, které se i výrobce lopat a hrábí může smát. Pokud si začnu myslet, že když udělám 40 000 testů PCR a z nich mi 10 000 vyjde pozitivních, tak jsem reprezentativně zachytil všechny nakažené v 10,5 milionové populaci, nadělám potenciálně obří škodu. O testování bezpečnosti vakcín na 2260 dětech z nichž polovina je placebo radši ani nepřemýšlím.

Jen prosím, uvažte, že aby se nákaza přestala šířit, musí nakažený potkávat převážně imunní. Těch imunních musí v daném okamžiku být víc, než těch nakažených a imunními se stali tím, že chorobu prodělali. A z tohoto pohledu se podívejte na čísla 10 500 500 a 10 000.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Hosta má direktorské křeslo v tom novém ViroCentru zase o něco blíž - pokud ho nepředběhne jiný kompetent:
Úsilí Akademie věd České republiky směřující k založení Virologického centra v kompetenci Ústavu organické chemie a biochemie AV ČR
Virologické centrum se stane zásadním nástrojem pro řešení aktuálních i budoucích problémů spojených s virovými infekcemi. Zřízení centra je věc celonárodního významu zasluhující si podporu z prostředků státního rozpočtu České republiky.

Anonymní řekl(a)...

Navíc jsou tu i zprávy zevnitř těchto laboratoří - které ale nikdo v konfrontaci nepotvrdí.

No jistě, takové "zaručené zprávy" najdete všude, kde jsou alespoň dva lidé. V práci, v rodině, na dětském hřišti. A víte proč je nikdo v konfrontaci nepotvrdí? Protože to obvykle není pravda ;o)

Anonymní řekl(a)...

7:13 naopak, spousta těch zpráv se potvrdila, viz nálezy etických komisí a retrakce prací.

Anonymní řekl(a)...

6. května 2021 8:17

Kvantifikujte "spousta" na počet laboratoří

Anonymní řekl(a)...

ad 9:05
Tři potvrzené retrakce za ca. dva poslední roky se dají nazvat "spoustou", ukažte mi jinou vědeckou instituci podobné velikosti, kde k něčemu takovému došlo, já o žádné nevím. A každému je jasné, že se pravděpodobně jedná pouze o onu příslovečnou "špičku ledovce"... Nebo snad chcete argumentovat tím, že tři retrakce se přece v tom množství excelence ztratí jako kapky v moři???

Anonymní řekl(a)...

6. května 2021 9:46

Kolik SKUPIN ?

Anonymní řekl(a)...

re: se dají nazvat "spoustou ...
Tak Zbořil s Bezouškou se rukou společnou a nerozdílnou dělí o prestižní označení ČESKÝ Jan Hendrik Schön. Hned tak jim to nikdo nevezme, i když nadějní následovníci jsou. Za tajného koně bych považovala Pumeru ...

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že akce Covid ukázala, ze retrahovat by se měly (například) celé velké části imunologie. Skupina oficiálních imunologů na jedné straně tvrdí, že ani přítomnost neutralizujících protilátek není dostatečný průkazem přirozené imunity po prodělání choroby, a na druhé straně "na základě publikovaných výsledků" tvrdí, že vakcína má prokázanou účinnost "lepší" než přirozená imunita.

Možná lepší než články by bylo třeba retrahovat rovnou ty imunology. Ušetřili bychom za vakcíny a zachránili pár seniorů.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Ad 10:19 Ovšem za Bezoušku se sotvakdo zasazoval a rozhodně ho neobhajovalo předsednictvo Učené společnosti. Navíc jeho způsob podvádění ukazoval na znalost oboru, na rozdíl od prostého vymazávání píků a "ztrácení" vzorků. Vědecká obec se bezesporu od té doby výrazně proměnila.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

re: Ušetřili bychom za vakcíny a zachránili pár seniorů

v proočkované části ČR populace (=věková skupina 85+) už ale v mezičase klesl počet zemřelých na téměř obvyklé hodnoty. Viz data CSU z týdne 12/2021, https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr

Anonymní řekl(a)...

Zároveň je to ale skupina v níž docházel k převaze úmrtí. Ze svého lokálního pozorování seniorů (4 replicas) to vidím tak, že kdo měl zemřít navíc, nejspíše již zemřel. Teď už umírají původním tempem. Rozhodně je tato hypotéza úplně stejne plausibilní jako ta, že důvodem k poklesu počtu úmrtí je očkování. Rozhodnout mezi nimi bylo bývalo mohlo, kdyby se seniorům před očkováním měřily protilátky. Navíc přece jen, minimálně v první fázi, mohlo zbýt něco navíc pro ty bez protilátek. K tomu proočkovanost druhou dávkou (0 ze zbylých 3 replicas) je dodnes poměrně malá, kdybychom chtěli diskutovat tu oficiální pravdu šířenou o fungování vakcín.

Ale jak se praví na prezidentské standardě, "Pravda vyděsí." Tak si nechte svou víru, určitě se vám s ní lépe usíná.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Ještě Ad 11:05 https://archiv.ihned.cz/c1-66920740-seychely-maji-nejvic-ockovanych-na-svete-presto-zavadi-lockdown-a-zaviraji-skoly-virus-se-tam-rychle-siri

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

6. května 2021 11:05 ...pozorování seniorů (4 replicas)...

vs

https://doi.org/10.1101/2021.03.01.21252652

Pravda, je to zatim jen preprint, ale vzorek maji trochu vetsi

Anonymní řekl(a)...

Já úplně nezpochybňuji, že očkování má nějaký efekt. Jen si myslím, že se měli očkovat přednostně neimunní. Navíc mi při vědomí toho, kdy byli očkováni moji rodiče (86 a 87), což byl až 13 týden, nějak nesedí ten razantní úbytek do 12 týdne.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

https://dynamicecology.wordpress.com/2020/08/10/what-happens-to-serial-scientific-fraudsters-after-theyre-discovered/

Anonymní řekl(a)...


Stys et al:

https://www.contagionlive.com/view/immune-response-from-mrna-covid-19-vaccines-is-more-robust-than-natural-infection

Anonymní řekl(a)...

https://www.sciencemag.org/news/2020/01/spider-biologist-denies-suspicions-widespread-data-fraud-his-animal-personality

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

https://www.sciencemag.org/news/2020/03/embattled-spider-biologist-seeks-delay-additional-retractions-problematic-papers

Anonymní řekl(a)...

https://1url.cz/xKQXd

Anonymní řekl(a)...

Ad 18:56
1) O "robustnosti" nebyla řeč. Pokud ještě platí staré dobře imunologické poznatky, nekze se divit, že těsně po vakcinaci je hladina prodilátek vyšší než delší dobu po prrodělání viru.
2) Cituji: "Differences were noted in the Ab responses induced by the vaccine compared to natural exposure. (Figure 3) The nucleocapsid protein in particular is an immunodominant antigen for which the antibody response increases in concordance with natural exposure. (Figure 3A) However nucleocapsid is not a component of the mRNA vaccines and consequently there is no vaccine-induced increase in Ab against this antigen." Když budu svině, udělám testovací panel takový, že ukáže, že vakcinace je neúčinná. A ona skutečně bude, až přijde mutant v oblasti, kterou vakcína nepokrývá.
3) Já nejsem proti očkování, zejména ve věku 75+, nicméně zarytí vykcinátoři si propogací takovýchto článků sami nabíhají na vidle.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

6. května 2021 11:05

Notably, steeper and earlier declines were observed in older age groups, which had higher and earlier vaccine coverage.

https://doi.org/10.1016/S0140-6736(21)00947-8

Anonymní řekl(a)...

Re: Hosta má direktorské křeslo ...
Tak Hostomský překvapil stejně jako Pačes, Illnerová, Zažímalová, atd. - tím že se neobjevili v tom Stanfordském seznamu. Na takové excelenty je to dost debakl - když tam naopak jsou čtyři stovky lidí od nás.

Anonymní řekl(a)...

7. května 2021 7:37

Hostomsky ma velmi slusne citacni parametry (5000 citaci, h=34); to neni zadny "debakl", zvlaste kdyz uvazime, ze 20 let pracoval ve firemnim, nikoli akademickem vyzkumu.

Anonymní řekl(a)...

Ad 7:27 To ale není žádný nový poznatek proti doposud disktovaným. Korelace, nikoliv (?) kauzalita. Ale znovu, já jsem na straně těch očkujících. Od očkujících hlava-nehlava se však liším tím, že bych především naočkoval neimunní. Mimo jiné bychom měli jasnou kontrolní skupinu zemí očkujících všechny seniory šmahem a tu, která očkovala přednostně ty, kteří to prokazatelně potřebují.

Ona není jen strana věřích v očkování a strana nevěřících, ještě existuje skupina přemýšlejících, experimentujích a sbírajících data. Je to sice naprostá minorita, ale přece.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

A už jste četli toto?
Platí na to stejná logika, jako když posuzujeme pravdivost Zbořilových nebo Schonových fejků..

Co si tedy o kauze Vrbětice, kde mělo podle Bezpečnostní informační služby dojít k výbuchům kvůli aktivitě ruských agentů GRU, myslíte vy?

Byly časy, kdy – když chtěl někdo vyvolat konflikt – dal si aspoň tu práci, aby navlékl své vojáky do nepřátelských uniforem. Pak byly časy, kdy se falšovaly nahrávky. Ale dnes už jim nestojíme ani za to. Přitom současné technologie umožňují neuvěřitelné věci. Internet je plný falešných nahrávek, kdy slavné herečky nebo manželky politiků hrají v pornoscénách. Je to vyrobeno tak dokonale, že nepostřehnete rozdíl. A naší Bezpečnostní informační službě nestojíme ani za to, aby vyrobila falešný kamerový záznam. Dokonce se ani nenamáhají vymyslet historku, kde si jednotlivé body nebudou navzájem odporovat. To je urážlivé.

Anonymní řekl(a)...

re Štys: ...bych především naočkoval neimunní...

Cena (a cekaci doba na vysledek) IgG testu ?

BTW, o IgG testovani se (prinejmensim v CR a zatim) nemluvi ani v souvislosti s "covid pasem"

Anonymní řekl(a)...

IgG testování jsem podstoupil začátkem února tohoto roku. Spolu s jednou se seniorek (81), která měla velmi vysoké protilátky po prodělání Covidu. Za půl roku půjde zas. Cena 475 Kč, výsledek do večera a to proto, že vzorky vezli Dačic do centrální laboratoře v Pardubicích. Jinak výsledek obratem.

Jaká je cena lidského života? Místo očkování imunních mohl - podle zde uznávané logiky - být zachráněn jeden neimunní navíc. Za pětistovku.

Covid pas si nechám udělat v Rakousku, tam imunní po prodělané chorobě neočkují. A taky mají větší podíl imunní populace - přesto měli v nedávné době vysokou oscilaci, v době, kdy u nás už byl trvalý pokles. Ať žije mír.

Mimoto, do háje, všichni sedíte u internetu, tak si odpovědi na banální otázky hledejte sami.

Dalibor Štys


Anonymní řekl(a)...

7. května 2021 9:31 ...výsledek do večera...

-> pro vysokopruchozi ockovaci centra je to NEPOUZITELNE . Nakonec si odpovite sam ...

Anonymní řekl(a)...

..... kritické problémy spojené s contract cheatingem, tedy psaním prací na zakázku. Výzkumy dokládají, že 8% českých studentů se přiznalo, že si nechali napsat práci na zakázku.
Pokud bychom scénář rozšířili i na kamarády a rodinné příslušníky, dojdeme k alarmujícímu číslu 19%.
https://www.akademickaetika.cz/zvladnutolepe/
A fčil mudrujte.

Anonymní řekl(a)...

Asi tak...

U pražské Sapy jsme našli „tajnou“ dílnu, kde dělníci na koleni přebalují testy na covid. Podívejte se, jak funguje přední dodavatel státu

https://www.info.cz/video/tema/dilna

Místo zapečetěných covid testů nelegální šmejdy? Pochybnou dílnu na okraji Prahy už šetří úřady

https://www.info.cz/video/tema/dilna-2

Nouzový stav v Česku byl svátkem veksláckého byznysu. Na covidu se svezly firmy bez odbornosti, šlo se po ceně a na kvalitu nikdo nekoukal

https://www.info.cz/video/tema/dilna-3

Anonymní řekl(a)...

Ad 11:22 Neslyšel jsem o žádném seniorovi, který by byl pozván do očkovacího centra za kratší dobu než týden. A u hromadných očkování v LDN to bylo ještě snazší, jeden den otestovat, třetí den očkovat. Navíc byly LDN, které byla kompletně protesované na protilátky, a stejně to do nich prali horem dolem.

Kdybyste za to byl alespoň placen,dala by se vaše úpprná argumentace pochopit. Jenže vy to nejspíš děláte zdarma.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

re Štys: ... za kratší dobu než týden ...

do ockoCentra FNB/BVV se da dostat doslova ze dne na den

https://twitter.com/Gecova_CT/status/1389276557701750793

Anonymní řekl(a)...

Ad 13:11 "Elektromnich byl přístroj pro domácnost, podobně jako myčka na nádobí nebo video. Myčky za vás umývají otravné nádobí, takže se nemusíte umýváním obtěžovat vy; videa za vás sledují otravné pořady, takže se nemusíte sledováním obtěžovat vy; Elektromniši za vás věří věcem, takže se nemusíte obtěžovat něčím, co se stává čím dál větším problémem, totiž - věřit všemu, co vám svět k věření předkládá." John Adam, Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho

Nic, ale vůbec nic, nebránilo tomu, aby podmínkou pro registraci byl negativní protilátkový test. Zájemců je těžký převis.

Jedna věc se v dnešní Covidové době jasně ukázala: Elektromnich není fiktivní postava, ale archetyp moderního vědce, vyselektovaného 40 lety výběru podle popularity náhodně nalezené gardedámy. Není proto vůbec divu, že Bezouškova reakce, poprvé zfixlovaná v roce 1988, se s velkým humbukem "prozradila" až v roce 2011. Moderní vědec musí věřit všemu, co se mu k vědění předkládá, jinak neobstojí.

"U tohoto Elektromnicha se ale bohužel objevila porucha, takže začal věřit všemu možnému, víceméně nahodile. Začínal dokonce věřit i takovým věcem, kterým by těžko uvěřili v Salt Lake City. Nikdy samozřejmě o Salt Lake City neslyšel. Nikdy se také nesetkal s číslem pět miliard, což byl zhruba počet mil mezi tímto údolím a Velkým solným jezerem ve státě Utah. Jeho problém s údolím byl následující: Mnich právě věřil tomu, že to údolí a všechno v něm a kolem něho, včetně Mnicha samotného a jeho koně, je v jednotném odstínu bleděrůžové. To vedlo k jistým obtížím při odzlišování jedné věci od druhé..."

A to je krásná charakteristika vědecké obce rozhodující o anticovidových opatřeních v roce 2021. Celosvětově.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

ad 7. května 2021 13:00

Protestoval/navrhoval jste u specialistů, anebo jen na WWW ?

---

18. prosince 2020 "... Testy na nový typ koronaviru česká vakcinologická společnost před podáváním vakcíny nedoporučí ... Podobně jako ČR chce přistupovat k testu před očkováním také Německo ..."


https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vakcina-covid-19-testovani-koronavirus-ockovani.A201217_153720_domaci_lesa

Anonymní řekl(a)...

Protestovali mnozí. V moha zemích https://www.facebook.com/martina.trnena.376/videos/469436794278351/ :-) V Německu a Rakousku alespoň vnímají, že je něco jako imunita po prodělané chorobě. Na racionální rozhodování jsou i ředitelé nemocnic a bývalí ministři zdravotnictví malí páni.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

7. května 2021 15:47

sledovani skupiny "REUNITE - czsk SPOJME SE ❤️Stop Totalitě, Stop Covidu, Stop NWO" neco trochu vysvetluje

Anonymní řekl(a)...

Ale, ale, ale...
Copak na tohle asi říká osobnost roku a čekatel na profesuru Petřivalský?
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/otrava-becva-reka-deza-soudni-znalec.A210202_061851_domaci_klf

Nějak se nám ty svaté války kluků z přírody rozpadají...

Anonymní řekl(a)...

Ad Bečva

„Policie a další orgány či instituce s verzí rožnovského kanálu pracují již od začátku října 2020. Doposud ale nepředložily žádný reálný scénář, jakým by se údajný kyanid dostal 16 km dlouhým kanálem, aby následně plul 3,5 km v Bečvě, aniž by nezahubil jedinou rybu. To je nemožné i z hlediska studie mísící zóny vody v Bečvě,“ tvrdí.

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/kyanidy-do-becvy-mely-podle-posudku-uniknout-z-firmy-energoaqua-40359182

Anonymní řekl(a)...

Jo no. Tvrdí aktivista.

Anonymní řekl(a)...

Ještě ke 14:20

Dagmar Belakowitsch-Jenewein (born 24 August 1968 in Vienna) is an Austrian politician for the Freedom Party of Austria (FPÖ), currently serving as a Member of the Parliament of Austria, the National Council. She chairs the Committee for Health Affairs and is deputy chair of the parliamentary group of her party.[1]

She studied medicine at the University of Vienna and the University of Graz, graduating as Dr. med. univ.

Kdyby se třeba někdo ptal, jestli ta dáma má vzdělání, které by ji opravňoval k tak drtivé kritice.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Sen o české vakcíně znovu ožívá. Došlo na jistou nabídku, která je velmi lákavá a možná dává větší rozměr mezinárodní spolupráci, uvedl vakcinolog Petráš s tím, že součástí projektu by mělo být vybudování výrobní kapacity vakcín v Česku. Vláda se má do konce června k takovému řešení vyjádřit.

Anonymní řekl(a)...

Ad Bečva a aktivista:

„Udělali chybu, že neodebrali co nejdříve výpustě, které mohly být zdrojem kontaminace. To považuji za úplně fatální chybu pro to, abychom vůbec mohli dnes něco hodnotit. Vidím Dezu vcelku logicky jako možný zdroj. Nevím, proč se první vzorky z výpusti z Dezy odebíraly až 24. září,“ říká chemik a ekotoxikolog Ivan Holoubek, který se dlouhodobě zabývá znečištěním životního prostředí a působí i jako mezinárodní expert.

https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3256914-odebrani-vzorku-z-becvy-bylo-podle-expertu-opozdene-a-nedostatecne

Anonymní řekl(a)...

Aktivista neaktivista, je velká šance, že se Miloš za Andreje pomstí a profesura nebude. Jestlipak krátká popularita (a populismus) stojí za takové věci... Kdo s čím zachází, s tím také schází.

Anonymní řekl(a)...

15:54 v nejhorším chvíli počká...

Anonymní řekl(a)...

European Medical Agency EMA is reviewing reports of a rare nerve-degenerating disorder or Guillain-Barre syndrome in people who received AstraZeneca COVID-19 vaccine, raising new questions about potential side effects of the shot. Guillain-Barre syndrome is a rare neurological condition in which the body’s immune system attacks the protective coating on nerve fibers. Most cases follow a bacterial or viral infection.
EMA is also looking into reports of heart inflammation with Pfizer vaccine and Moderna shots.

Anonymní řekl(a)...

re: čekatel na profesuru Petřivalský?
Právě jsem se vrátil z Hradu - prezident podepsal:

Prezident Miloš Zeman podepsal jmenovací dekrety 81 profesorů, sdělil jeho mluvčí Jiří Ovčáček. Dekrety předá novým profesorům ministr školství Robert Plaga. Na seznamu je například ústavní právník Jan Wintr a biochemik Marek Petřivalský.

Anonymní řekl(a)...

re: Petráňovou sice vyměnili, ale Zažímalka si tam strčila historika ...
A dál do dozorčí rady ÚEM podobně problematice vzdáleného jaderného fyzika - hlavně nic neřešit:

AR jmenuje prof. Jiřího Chýlu, CSc., na funkci člena Dozorčí rady Ústavu experimentální
medicíny AV ČR, v.v.i., s účinností od 8. června 2021 na první pětileté funkční období.

Anonymní řekl(a)...

Kdo zná "Od pluhu do senátu a zpátky" ? :-)

Anonymní řekl(a)...

Proč by jaderný fyzik nepochopil, že Topinka s Anděrovou schvalovali napadnuté publikace k submitaci ? To přeci není o jeho oboru ale o jeho morální integritě.

Havlas také jistě chápal, co se na UEM stalo, v tom problém nebyl :-)

Anonymní řekl(a)...

Ad: Proč by jaderný fyzik nepochopil ...
To ano - ale nesměl by to být Chýla. Ten byl za Drahoša členem Akademické rady. A pomáhal třeba i zametat Drahošův problem se třemi členství v Akademické radě po sobě, což teď má i Zažímalka. Tak něco na způsob Havlasa - Zažímalka ví, že se na něj může spolehnout.

Anonymní řekl(a)...

Není zametání jako zametání. Opakovaná volba je formální zákaz - a jeho porušení beru jako formalitu. Hledali by nakonec stejného vola.
Pokud by zametal pod koberec publikační a personální praktiky UEMu, pak by to problém byl. Ale stále ne větší než je složení současné rady a vedení ústavu. Na národní se už řeší zrušení ústavu jako celku,

Anonymní řekl(a)...

Ad 12:59 Tak, jako je zákaz konfliktu zájmů překážkou pro hodnocení grantů. akreditačních přihlášek, účasti v oponentních komisích apod., je i omezení počtu funkčních období formální překážka tomu, aby jedna skupina ovládla myšlenkový (grantový, akreditační) prostor. Je to překážka minimání, nikoliv řešící všechno, ale je to úplný základ. I když to řada těch nejexcelentnějších vědců nechápe, je tomu tak. Jakmile to přestaneme dodržovat, a akademická rada je nejzřetelnější a nejpřednejší příklad skutečné praxe, sotva někdy dosáhneme systematického řešení subtilnějších věcí, jako je třeba nemožnost vymazávání píků nebo chápání imunity proti slizničním infekcím.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

re: odborníka na VŠECHNO Hořejšího Babiš nevzal s sebou do Izraele, a pak ho dokonce nezařadil do MESES .....
A tak zhrzený Hořák nedrží lajnu ani stran té jediné vrbětické verze:
Imunolog Václav Hořejší se věnuje novému aktuálnímu tématu: Vrběticím. Je mi líto, ale opravdu mě neuspokojuje, jak je nám prezentována ta vrbětická kauza, uvedl s tím, že nemůže přijmout názor, že přece stačí věřit, když nám politici, zpravodajci či novináři říkají, že takové důkazy existují. Připomíná mi to situaci po vydání Charty 77, podotkl Hořejší se slovy, že i když nemá rád exprezidenta Klause či lídra SPD Okamuru, musí s nimi v této otázce souhlasit.

Anonymní řekl(a)...

11. května 2021 7:54:

Ano, to ja na rozdil od Horejsiho zadne presvedcive dukazy nepotrebuji, mne proste staci verit tomu, co rikaji politici. Pamatuji si totiz jeste heslo z meho mladi clenky CSM, kdy take nekteri tehdejsim politikum neverili a dostavali odpoved "Verte strane, soudruzi!".

Anonymní řekl(a)...

Takze Horejsi potrebuje dokazy. Asi by sa tejto teze mal drzat aj pri svojich epidemiologicko-imunologickych predpovediach.

Anonymní řekl(a)...

Ruskou pátou kolonu má ČR přímo ve vládě a v KSČM, vzkazuje Chodorkovskij

Kreml má rozsáhlou síť spolupracovníků ve vládách a stranách mnoha evropských zemí. Jsou i mezi vysoce postavenými činiteli české vlády a členy KSČM, oznámil známý ruský exilový opozičník Michail Chodorkovskij. Jako příklad jmenoval komunistického poslance Zdeňka Ondráčka.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/zdenek-ondrarek-kreml-kscm-chodorkovskij-kontakty-vlastizrada.A210511_105728_domaci_remy

Anonymní řekl(a)...

Ja bych byla zvedava, kolik je tady agentu americkych... Vzpominam si, ze kdyz jsem pred lety vzpominala, kdo je tady americkym velvyslancem, prvni mi prislo na mysl jmeno A. Vondry (ale ten byl tenkrat ministrem zahranici).

Anonymní řekl(a)...

re: zvedava, kolik je tady agentu americkych ...
Určitě vždycky tady byli - nakonec CIA preventivně odposlouchávala i spojenkyni Angelu.
Tak třeba Pacner z MF-D tvrdil, že agentem CIA býval A. Kapek. Potvrzeným byl jeden člověk, co začínal ve Zverimexu a vyvážel zvířátka do ciziny, a pak se stal bafuňářem na Praze 6, aby měl lepší informace. Totéž se říká třeba o Tigridovi:
http://www.fsfinalword.cz/?page=archive&day=2019-11-04

«Nejstarší ‹Starší   4601 – 4800 z 5000   Novější› Nejnovější»