čtvrtek 3. září 2020

Roušky plné českých zmatků a nadějí americké chudiny

Nákaza koronaviru prolétla Spojenými státy a v podstatě se dostal život do normálních kolejí. Z externího pohledu většina lidí hodnotí zmatečné a velkohubé výroky Trumpa, ale nutno říci že americká realita je o trochu o něčem jiném, než je uváděno v médiích. Předně federál nemá do opatření ve státech moc co povídat, vlastně může jenom povídat, činy dělají guvernéři. A pokud srovnám chování jednotlivých amerických států, myslím že po počátečních zmatcích většina států neměla vážnější problém. Co mě na celé akci upoutalo jsou dvě věci stojící mimo média: chování chudých Američanů během konoraviru a chování českých vědců. Málokdo z Evropy si uvědomil ten paradox, že velká část chudých Američanů, což zahrnuje od studentů, hastlerů, svobodných matek, mladých obecně až po klasickou lower class měla poprvé za život zaručený příjem díky pomoci americké vlády/vlád. Spousta z nich poprvé splatila své dluhy, zapsala se na školu, nemusela poslouchat své přiblbé šéfy, vykonávat levnou práci a především přehodnotila svůj život, protože měla čas myslet na sebe a svou „duši“. Jsem zvědavý, zda spotřeba psychofarmak za období (po) korovairu částečně neklesne. 


Podle toho, co čtu a viděl jsem kolem sebe bych si dovolil tvrdit, že hodně amíků bude na toto období vzpomínat nakonec v dobrém, i když částečně ještě víc zchudnou (spousta opatření a pomoci se bohužel neprodloužila do konce roku). Nevím, zda se o tom v CZ píše, ale nic moc jsem o tom jevu nenašel. Samozřejmě jiný pohled má střední a vyšší třída , který pomoc nepokryje původní standard, ale například spousta známých se v panice odstěhovala na své příměstská sídla a nechtějí se například do NY vlastně vracet a pracují na dálku i nyní. Tady se obávám, že jim to dlouho nevydrží. 
A teď k českým rouškám. Přiznám se, že jsem se té české rouškománii poněkud vysmíval, protože i když jsem chápal snahu něco dělat, v podstatě mě to připomnělo svoji koncentrovanou kolektivní hloupostí Vítězný únor roku 1948 anebo demonstrace po vstupu vojsk v roce 1968.
Předně jsem nikde v ČR nenašel oficiální důvod nošení roušek, tj. zda to má chránit okolí před nemocným nebo nemocného, aby nakazil okolí, tj. odpověď na otázku zda rouška pomáhá virus nevdechnout anebo nevydechnout. Nikde jsem také nenašel porovnání velikosti viru (cca 120 nm v jednom směru) a díry v roušce. Čekal bych, že někdo odpovědný mi je schopen vysvětlit, jak má taková filtrace fungovat, protože v tomto modelu, kde jsou díry větší než vir to fungovat nemůže, a to i kdyby musel být vir obalen vodou. Vzhledem k tomu, že jde o polární molekulu a (chemicky) polární vir, síla polární vazby asi těžko obstojí před mechanickým (nepevným) vláknem rouškou, navíc při pravidelném dýchání (dejme tomu 15/min) vydýcháme cca 40g vody (odhad z literatury) dojde k ustálenému stavu (tuším, že se tomu říkalo ustálená difuze) a to, co projde na povrch z úst vytlačí to, co zadržuje rouška. Musí, jinak by se člověk udusil. Maximálně z toho rouška udělá menší mikrokápenky. Chápu, že je těžké bojovat s laickou komediální a spektakulární vizí bezpečnosti ne nepodobnou podobě a účinnosti prostředků bolševika pod zkratkou IPCHO (zkráceně pláštěnka a plynová maska) před následky atomového výbuchu kombinovanou s všeobecným strachem a s pseudovědeckými rychločlíánky ohledně zabránění průletu chrchele textílií, ale myslím si, že by měla mít vědecká komunita trochu sebekritiky a držet si odstup, což se bohužel v ČR nestalo. Za koronavirus opravdu čeští vědci nemohou a možná je dobré veřejnosti naznačit, že ne všechno věda zvládne a umí vysvětlit a nesnažit se cpát do každé diskuse v médiích, která natsavuje již tak nastavovanou kaši. 



A k testům PCR a jejich chybovosti se raději vyjadřovat nebudu vůbec. Vzpomněl jsem si na hodiny u stroje a kouzlení mého jednoho kolegy. Vždycky mu to vyšlo a upřímně imunologická komunita byla celkem často schopná vygenerovat tuny mechanismů a představ, které ještě před publikováním působily dojmem pohádek předčítaných Karlem Hogerem spojujíce do sebe obskurní biochemické interpretace chemických reakcí, bezmyšlenkovité pokusy s ANOVou , víru v utajený fitting jakékoliv křivky výrobcem (např. ELISA), kouzelné hrátky s pipetou a grafickým editorem. Nemohlo to asi dopadnout jinak a veřejnost jim věří tak maximálně to, že Babiš za koronavir nemůže. 

Abych skončil nějak pozitivně. Švédsko si zachovalo chladnou hlavu, jak jinak, ani Gréta nedemonstrovala za izolaci obyvatelstva před globální zhoubou. UK začalo dobře, Boris vařil z vody jako vždy, pak sice začala zmatkovat, jako vždy, ale nakonec se zachovali rozumně i přes tlak medií a pokud pominu jejich nedávný neuvěřitelný průšvih s přijímáním na vysoké školy, ukázali, že etatistické státy typu Španělska, Belgie a Itálie mají k dokonalosti i přes všemožné deklarace daleko. Osobně podezírám Borise, že se nakazil záměrně kvůli PR. Brazílie měla víc rozumu než evropské státy. Nakonec se v EU povětšinou zmohly jen na zákazy a na lavírování dle mediálních záběru z několika mizerně personálně vybavených nemocnic. 

P.S.: k diskusi o vyhození Zbořila z učené společnosti. Sice nevím, zda jde o drb a zda kouzelníci s grafy z ní vypadnou nebo ne, ale opravdu si někdo myslí, že na vědecké úrovni něco dokázal rektor Zima, Cyril Hoschl , Kuklík nebo Havlas, kteří v té společnosti také jsou ? 😊 Místo přijímaní, vyhazovaní bude možná lepší si přestat psát komické dvoj a trojtituly před a za jménem a místo toho u fotky uvést, v čem je přínos těch členů a v čem jsou učené. Bohužel kromě akademického bafuňářství a schůzování, společnost nic nedělá. Omlouvám se, brání svobodu v Bělorusku prohlášením.

Podle stanov tato groteskní společnost pěstuje myšlení a jednání překračující hranice jednotlivých oborů a klade důraz na etiku vědeckého konání. . Předpokladem členství je výrazný a tvůrčí přínos vědě a mravní integrita. Takže Zbořil, Hobza, Otypeka, pardon prof. Zbořil ...

4 964 komentářů:

«Nejstarší   ‹Starší   1201 – 1400 z 4964   Novější›   Nejnovější»
Anonymní řekl(a)...

Ad 8:27 Pokud vím ovšem neúplně a se zcela jiným výsledkem. Ta o čem je tu pořád řeč.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Já třeba považuji za nepravděpodobné, že je opatrný normální (myslím si, že je mimozemšťan).
Má k tomu hodně pozorování. Znamená to, že mám jednoznačně pravdu?

Anonymní řekl(a)...

Opatrný má prostě dost výsledků k tomu, aby se dala vysvětlit pouhou náhodou, ta je nepravděpodobná. A s vědou potěš koště jděte dělat kriminalistiku a znemožněte otisky prstů [1]. A přestaňte používat hash jako podpis dokumentu, je úplně nanic! SHA-256 má pouze 2^256 možností, takže pravděpodobnost dvou stejných "podpisů" je neakceptovatelně vysoká.

[1] Ve svém studiu daktyloskopie se zaměřil na možnost využití otisků prstů při identifikaci osob. Prokázal neměnnost papilárních linií během života. Dospěl k závěru ve svých bádáních, že pravděpodobnost výskytu dvou osob se shodnými otisky prstů je 1:64 mld., tudíž shoda byla velmi nepravděpodobná.

https://is.muni.cz/th/63066/pravf_b/63066_Radim_Houser_Bakalarska_prace.pdf

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 10:34

Jj., opakovane mereni se sice udelalo (BTW, kdo platil naklady na to dle vseho nepublikovatelne X tydnu dlouhe mereni?), ale vysledky "nevysly", a proto chceme premerovat znovu, a jinak ... :-)

https://www.upol.cz/fileadmin/userdata/UP/uredni-deska/nat-comm/Priloha_c.4_Kadziolka-posudek.pdf

Anonymní řekl(a)...

Stejný výsledek vypadá tak, že se látka znovu připraví a naměřená spektra jsou identická. Což se nestalo. Úžasné je, že žvanění přesto stále pokračuje. Jaká je motivace nemlčet? Máte stejné problémy i v mnoha jiných výsledcích a snažíte se umlčet kritiky?

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

I take into account that the sample is about six years old and stored in a lab with air access, which can significantly influence contributions of iron-containing fractions.

Závěr o ničem. Připravit vzorek znova a naměřit znova. Věda je o opakovatelnosti. ;-)

Anonymní řekl(a)...

11:17 Není - pro Zbořila a podobné týpky je věda o publikovaných pejprech. Hlavně o počtu těch pejprů a jejich umístění v co nejlepších časopisech i za cenu zkrášlování výsledků falšováním. Proto nic nepřipravovat a nepřeměřovat.

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 11:16
2. září 2021 11:17


Kdo do toho bude "investovat" (= platit to casem i penezi) ?

Zadavatel ukolu "premerte to" (zde zrejme "kubalovci")?
Eticka komise (z jakych fondu)??
Rektorat (z fondu ziskanych "zdanenim" fakult)??? ;-)

Anonymní řekl(a)...

11:39 ve vlastním zájmu by do toho měli investovat Zbořilovci a zadat to tak, aby se zněním souhlasili i Kubalovci.

Anonymní řekl(a)...

Ad 2. září 2021 11:39
Hlasuji pro platbu z rozpočtu policie, jde o podezření z podvodu a zpronevěry velkého balíku peněz na vědu. ;-)

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 11:16

O necem jinem: nezminoval jste se tu, ze ted delate mj. i do SW na analyzu biol. mikroskopickych dat ?

pokud ano, coz toto: https://fiji.sc/ ?

Anonymní řekl(a)...

11:44 aby se zněním souhlasili i Kubalovci

Tady bude kámen úrazu. V tom sporu totiž dodnes každá strana mluví o něčem jiném, tak není divu, že se nemůžou shodnout. Téma stability toho železa a současné (ne)přítomnosti sextetu jsou zcela mimoběžná témata.

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 11:45

v zivych barvach vidim tendr na nejlevnejsiho dodavatele toho premerovani :-)

Anonymní řekl(a)...

Ad 11:47 Kdyby nám Fiji něco mohlo přinést, dávno ho používáme. Nelze v něm ani korektně zobrazit původní signál z kamery, protože používá zkreslující routiny.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Ad 11:59 :-)

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 12:16

IMHO stoji otazka opacne: mate-li neco, co jinde implementovane neni (?), chcete to k potencialnim uzivatelum distribuovat (pokud to tedy mezi uzivatele vubec dostat chcete ;-) ) sami, anebo pres fiji ?

Anonymní řekl(a)...

11:59 Tendr na měření jednoho vzorku? xD

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 12:24

mate aspon pribliznou predstavu, kolik stoji mesic pristrojoveho casu experimentu realizovaneho za kryoteplot?

Anonymní řekl(a)...

Ad 12:23 Zatím to vypadá na zájem z průmyslu. Jinak některé věci už "distribuuje" Zeiss aniž by se ráčíl optat.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

No, jde hlavně o to, jak dlouho by měření muselo probíhat, aby po "filtraci" pomocí těch softvérů měla výsledná spektra stejný poměr signál-šum jako ta nafixlovaná v tom článku.
Spíš o měsíc by šlo o půl roku až rok.

Ale ono je to jedno, článek je retrahován, i když divnou formulací. V podstatě se Zbořil a spol k podvodu přiznal, protože se v retraction notice píše, že raw Mossbauerova spektra mají "low statistical quality" (tj. ztrácejí se v šumu) a proto je nejistota v získaných mossbauerových parametrech. V článku ale byla publikována spektra, která by i před redukci šumu musela mít velmi vysokou statistical quality.

Každopádně Zbořil nemá ve slušné společnosti co pohledávat.

Anonymní řekl(a)...

12:29 Nemám, ale stabilita se přece neměřila za kryoteplot. Pokud jsem to teda dobře četl.

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 12:59


Neni sporny obr. 2 ?

Fig. 2 : 57Fe Mossbauer spectra acquired at temperatures of (a) 300 K, (b) 50 K
and (c) 5 K.


https://www.nature.com/articles/ncomms12879.pdf

Anonymní řekl(a)...

14:00 všechna Mossbauerova spektra jsou sporná. Vznikla počítačovou simulací a přidáním šumu. Pro generaci těchto spekter byly použity parametry získané z experimentálních spekter, přičemž použity byly jen ty, které se hodily.

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 12:59

2. září 2021 14:00

2. září 2021 14:05

Teploty B a C jsou kryoteploty dosazitelne IMHO jen s vyuzitim kapalneho helia. Tj. nekdo tu cetl nepozorne (anebo prectene neumi fyzikalne spravne interpretovat ;-) )

Anonymní řekl(a)...

Re: V těch likvidacích jeli ...
Skutečně, chtělo by to přejít aspoň k šestkám:
u Čeňka Gregora - Zbořil, Hobza, Otyepka, Trávníček, Ševčík, Smolová
u Pancíře/Haslingerové - Zahradník, Hobza, Mareček, Wichterlová, Knor, Pačes
u Šárky Kubinové - Anděrová, Zažímalová, Havlas, Čejková, Topinka, Malínský
A stejně tam všichni zasloužílí šíbři nejsou.
Jsou spolehlivě provázaní a stmelení předchozími podrazy, jedinec nemá šanci.

Anonymní řekl(a)...

14:21 A má bejt?? Zbořil na to má prachů dost, když měl 600 tis. měsíční plat.

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 14:55

Takze za tim vsim je nakonec jen obycejna ZAVIST :-D

Anonymní řekl(a)...

15:24 Závist podvodníkovi? Ale jděte...

Anonymní řekl(a)...

Ad 15:25
Ať se těmi nakradenými penězi Zbořil klidně udáví, úctu si za ně stejně nekoupí.

Anonymní řekl(a)...

14:21 takovej systém i s mossbaerem má v labině Pechoušek z Kubalovy fakulty. Není třeba žádnej tendr a navíc je už dopředu zaručen správný výsledek. Pechoušek svou věrnost už jednou prokázal, když napsal ten likvidační posudek na dlouholetého kolegu Tučka (a ani nevadilo, že tomu nerozumí). Takoví mají na fakultě slibnou budoucnost :)

Anonymní řekl(a)...

16:33 Nerozumí? Posudek byl na zfalšovaná spektra a Tuček nebyl schopen Pechouškovu analýzu vyvrátit, raději předstíral nervový kolaps a na UP to zabalil. Zabalil to proto, aby po něm někdo náhodou nechtěl naměřená spektra, která sloužila jako předlohy k těm zfixlovaným. Momentálně chřoupe perník v Pardubicích. Nevím, proč prokazujete svou slepou věrnost Zbořilovi, když ty podvody jsou pro rozumně uvažujícího člověka jasné.

Anonymní řekl(a)...

Nevíte někdo náhodou jak pokračuje nebo dopadla kauza Bocák?

Anonymní řekl(a)...

Protože jsem se nenechala obelhat Opatrným s Kubalou ;o) zneužili svého postavení, aby se zbavili silného protivníka a teď si užívají neotřesitelné posty a brousí si zuby na ovládnutí celé univerzity. Pechouska jednoduše využili, chtěl se už dlouho pomstít Zbořilovi za to, že ho nepodpořil při docenture. Tak mu nabídli příležitost. V tom posudků napsal jednu blbost za druhou, ale svůj účel to splnilo.

Anonymní řekl(a)...

Ale režim si takové vždycky hýčká...

Anonymní řekl(a)...

2. září 2021 18:47
Prostě se podvody kolem Zbořila a jeho "excelentních" výsledků prokázaly, smiřte se už konečně s tím. :-)

Anonymní řekl(a)...

Navazující magisterský studijní program Management vědy klade silný důraz na rozvoj profesních dovedností. Studium vás vybaví takovými znalostmi z oblasti sociologie vědění, ekonomiky, politiky a managementu, které souvisejí se získáváním, vedením a hodnocením vědeckovýzkumných projektů. Osvojíte si i dovednosti spjaté s realizací společenskovědního výzkumu či analýzou kvantitativních a kvalitativních výzkumných dat a získáte praktické zkušenosti z fungování akademických a výzkumných institucí. Program je založen na propojení společenských věd (management a řízení) a zkušeností z mnoha konkrétních vědeckých disciplín.

• Během studia načerpáte odbornou praxi nejen v rámci praktické výuky, ale také u partnerů studijního programu, jimiž jsou např. ... CATRIN – Regionální centrum pokročilých technologií a materiálů (RCPTM) ...

https://studuj.managementvedy.upol.cz/


Anonymní řekl(a)...

18:47 Když napíšete, že napsal jednu blbost za druhou, tak byste měla napsat i vysvětlení, co a kde přesně jsou tam za blbosti. Žádné blbosti tam nejsou a vy to dobře víte. Proč by jinak Tuček bral nohy na ramena?

Anonymní řekl(a)...

Zbořil by se mohl zbavit cejchu podvodníka jedině v případě, že by veřejně ukázal naměřená data a matematické operace, které vedly k publikovaným grafům, pokud ani ty matematické výpočty nejsou reprodukovatelné, tak už fakt nemá smysl bavit se o jakékoliv vědě. Ale to Zbořil nedokázal ani před vědeckou radou, ani před etickými komisemi, ani před Učenou společností, zjevně toho není schopen a Opatrný poměrně přesvědčivě ukázal, proč to asi nejde. Obhajoba ve stylu, že tady moji věhlasní kamarádi a věrné fanynky čestně prohlašují, že Radek je fajn chlap, fakt nestačí.

Anonymní řekl(a)...

Zbořilovo chování je od počátku nepochopitelné. A vyvolává podezření, že těch podvodů je mnohem víc.

Ale ono to vůbec vypadá, že v té nanoscience a různých spektroskopiích, které se v ní používají, minimálně hodně záleží na úhlu a pozici umístění vzorku do přístroje. Takže výsledky jsou dost libovolné. Potíž s diskutovanými vzorky je v tom, že Zbořil se domníval, že výsledků bylo dosaženo správným umístěním vzorku. Ale ono ne, protože to už bylo za hranicemi fyzikální reality. A tak se "modelovalo".

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

České ministerstvo by mělo na svém webu „Dezinformace, lži, hoaxy a alternativní fakta o covid-19“ upravit informace. Seznam zaručeně pravdivých výroků z dílny MZdr obsahuje tato tvrzení:

1. „Tzv. post infekční imunita není celoživotní ani dlouhodobá. Očkovací látka vytvoří daleko vyšší hladiny protilátek a buněčnou imunitu. Taková imunita je robustnější, a proto také dlouhodobější.“

2. „Dá se proto předpokládat, že po očkování bude imunita solidnější a dlouhodobější než po vlastním prodělání nemoci.“

České ministerstvo zdravotnictví tedy přesně ilustruje oblíbený český vtip: Víte, jaký je rozdíl mezi fake-news a news? Asi tak půl roku.

https://smis-lab.cz/2021/09/01/prirozena-imunita-predci-ockovani/

Anonymní řekl(a)...

Dneska večer v Šípově Všechnopárty si bude Hostomský honit PR - v honbě za novou lukrativní seslí. Bral by cokoliv - ministra zdraví, šéfa grantovky, ministra vědy (pokud by vítěz voleb takové ministerstvo zřídil), šéfa Virologického superústavu.
Dost předběhl jiné tragikomické egomany, co se taky honí za naleštěnými posty - Flegra, Grubhoffera, Hořejšího, Konvalinku ...

Anonymní řekl(a)...

Ještě k protilátkám. A hoaxům. :-)

Stát si podle čtvrtečního rozsudku Nejvyššího správního soudu protiřečí, když uznává protilátky lidem s prodělaným onemocněním covid-19, ale ne těm, kteří si je nechají zjistit vyšetřením. Ministerstvo zdravotnictví podle soudu nedokázalo obhájit, proč kritérium předpokladu dostatečné hladiny protilátek nesvědčí ve prospěch osob s naměřenými protilátkami.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/uznavani-protilatek-soud-vyhovel-zalobe-na-ministerstvo-zdravotnictvi.A210903_084303_domaci_wass

Anonymní řekl(a)...

8:59 Mossbauer není tenhle případ.

Anonymní řekl(a)...

3. září 2021 11:07

Je to opacne: Ministerstvo nechce (ev. pro nedostatek publikaci neumi ;-) ) stanovit, jakou hladinu protilatek pozadovat, a na jak dlouho ji uznavat.

Anonymní řekl(a)...

Ad 3. září 2021 13:09

A pomocí čeho určili, jak dlouho je člověk imunní po prodělání covidu?

Anonymní řekl(a)...

3. září 2021 13:31

nejspis z clanku typu SIREN study

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33844963/

Anonymní řekl(a)...

Rozhodnutí založená na datech.

Lancet. 2021 Apr 17
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33844963/

Praha 1. března 2021
Zaměstnanci jsou povinni na výzvu zaměstnavatele testování podle čl. I a II podstoupit, a to s výjimkou osob, které prodělaly laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula u nich doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví, nejeví žádné příznaky onemocnění COVID-19, a od prvního pozitivního RT-PCR testu
na přítomnost viru SARS-CoV-2 nebo POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru
SARS-CoV-2 neuplynulo více než 90 dní.

https://www.mzcr.cz/wp-content/uploads/2021/03/Mimoradne-opatreni-povinne-testovani-zamestnavatele-s-ucinnosti-od-3-3-2021-do-odvolani.pdf

Anonymní řekl(a)...

MUDr. Vlastimil Válek TOP09 pro Český rozhlas https://plus.rozhlas.cz/filtrujeme-jeste-nez-se-rekne-jako-za-normalizace-haji-zruseny-seminar-o-covidu-8564752 19:33 min. :

" Ne odborné společnosti, ale někteří odborníci, jejichž jména často ani nezazní ... Výbory odborných společností se staví ke stanovení protilátek jednoznačně a pozitivně. Když se bavíme o protilátkách. Ale pak jsou jednotlivci, kteří jsou v potravním řetězci natolik vysoko, že mohou ignorovat doporučení výboru odborných společností, a prostě mají jiný svůj názor a jsou proti. Takhle se ta hra hraje.... "

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

„Je to pozdě. Je to důsledek toho, že některé špičky naší medicíny dlouhodobě ignorují význam protilátek jako indikátoru, kterým můžeme kvalitně a spolehlivě monitorovat průběh pandemie. Teď k tomu tedy nakonec přece jen dochází, ale je to skutečně zbytečně pozdě,“ míní Grubhoffer

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/protilatky-koronavirus-covid-19-ockovani-libor-grubhoffer-akademie-ved_2109031510_ere

Anonymní řekl(a)...

re: v Šípově Všechnopárty si bude Hostomský honit PR
Tedy - byl to dost trapas. Veřejnost si jistě kladla podobnou otázku, jako u Drahoše stahujícího králíky - jak se může taková figura stát v akademii velkým šéfem?

Anonymní řekl(a)...

A study of the the Centers for Disease Control and Prevention showed vaccine effectiveness decreased among health care workers who were fully vaccinated since the time that the delta variant became widespread, which could be due to waning effectiveness of the vaccine over time, the higher transmissibility of the delta variant or other factors. A second study found about a quarter of COVID-19 cases between May and July in Los Angeles were breakthrough cases. Dr. Eric Topol, vice president for research at the Scripps Research Institute, said: If you take these two studies together, and everything else that’s been reported, you see consistent attrition of protection with people who are fully vaccinated.

Anonymní řekl(a)...

Hajdúch a další excelenti vrací protilátkový úder. Postaví se k problému čelem a politicky šťastně? Využijí při tom stejnou kreativitu jako při excelentních pokusech na myších nebo na excelentních grafech spekter? Protilátková bitva je prohraná, teď je potřeba zachránit hlavně vakcinaci.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vedec-pro-lidi-kteri-prodelali-covid-a-nechali-se-ockovat-epidemie-konci-173868

Měl bych otázku na double doktora Hostomského a další. Ve Všechnopárty tvrdil, jak vakcíny fungují. OK, teď jde o to jak dobře a jak změřit účinost.

- Varianta alfa - nemocní (příznakově, bezpříznakově) a imunitině naivní populace
- Varianta delta - nemocní (příznakově, bezpříznakově), částečně promořená populace (alfou, gamou), imunitně naivní populace a možná slabší varianta nemoci.

Takže tvrdit, že počet hospitalizovaných u delty je menší díky vakcinaci mi připadá poměrně odvážné.

Aby se neukázalo, že pravdu měl ten naprosto neexcelentní Dalibor Štys, který tady už dávno tvrdil, že se mají očkovat pouze ohrožené skupiny a zbytek nechat být. :-)

Anonymní řekl(a)...

P.S. Prostě pokračování veleúspěšné a politicky šťastné studie Preval, která má výsledky, jaké svět neviděl!

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vedec-pro-lidi-kteri-prodelali-covid-a-nechali-se-ockovat-epidemie-konci-173868

Anonymní řekl(a)...

Proboha, tohohe člověka ještě nechají dělat nějaké studie, podle kterých bude rozhodovat vláda o nějakých opatřeních ? Vždyť to je obecné ohrožení !

Anonymní řekl(a)...

tvrzeni Hajducha, ze neni jasne, jestli ockovani mohou virus prenaset, je fakt skvele. A kdo to asi tak prenasi v Izraeli? Mouchy tse-tse? Navic cituje jakesi "vysledky" PREVALu, ktere PREVAL vubec neobsahoval -- promorenost 4%, vzdyt jim tehy vyslo 0.4%! Ten clovek je asi mesuge. To by nevadilo, takovych je na UPOL vic. Co ale vadi, ze mu vlada porad plati nejake studie. Hlavim smyslem PREVAL II je zrejme udelat co nejvic PCR testu na UMTM za penize danovych poplatniku:)

Anonymní řekl(a)...

5. září 2021 21:20

4% možna vyšly pro malou skupinu, které se brala krev (= Litovel)

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/litovel-olomoucko-karantena-koronavirus_2003200942_sot

Anonymní řekl(a)...

5. září 2021 21:20 Co ale vadi, ze mu vlada porad plati nejake studie

Část “zasáhne” sama UP ;-)


Jak se budou na financování podílet jednotliví aktéři?

To stále řešíme. Značná část peněz půjde z Ministerstva zdravotnictví, ale velmi pravděpodobně budeme ohledně PCR testování v části aktivit, na které v rozpočtu nezbudou peníze. Budeme to doplácet z jiných výzkumných projektů, zaměřené na studium tohoto viru.

Anonymní řekl(a)...

Ad 21:20 a 21:40 Možná má zadání, aby studie vyšla zas nějak politicky šťastně. Třeba aby se ukázalo, že promořenost není skoro žádná a protilátky ubyly k nule. Když už ani PCR není možné vyrobit slizničně pozitivní. Musí to být zoufalství, když i tuhláři se základní školou jim kladou otázku: "k čemu se teda očkuju, když ne, abych mel protilátky?"

Prostě si vybrali člověka, který už 20 let řekne o výsledcích experimentu libovolně cokoliv. Co se to v tom světě sakra děje? Všechny vlády se chovají naprosto šílenecky.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Mně už to nijak nepřekvapuje. Až na výjimky nikomu v akademické obci nevadí, že se rutinně falšují data. Jen se podívejte, jak dopadla naše olomoucká kauza. https://www.dzurnal.cz/index.php/2021/05/26/fake-science/
Ve vědě (a zřejmě nejen české) je takový podíl mimořádně vlivných (a pomstychtivých) podvodníků, že celým vědním odvětvím už asi není pomoci. Politici si jistě všimli, že mnoho "excelentů" za peníze, moc a slávu řekne cokoliv a provede studii, která vyjde politicky šťastně. Svět bez důvěryhodné přírodovědy bude o mnoho horší místo pro život. Ale zřejmě je na čase si začít zvykat.

Tomáš Fürst

Anonymní řekl(a)...

6. září 2021 5:57

"Všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo..." ;-)

Anonymní řekl(a)...

6. září 2021 7:11

Aneb jaký je rozdíl mezi hoaxem a pravdou? Půl roku. ;-)

Anonymní řekl(a)...

6. září 2021 8:02

Některým spoludebatérům na to stačil i necelý měsíc ;-)

Březen 29, 2021 : https://www.dzurnal.cz/index.php/2021/03/29/has-covid-found-its-nemesis-in-india-a-laymans-attempt-to-understand-the-phenomenon-unfolding-in-india/

vs

https://ourworldindata.org/coronavirus/country/india

Anonymní řekl(a)...

Ad 7:11 A vy jste Marián Hajdúch. Dám vám radu, je zdarma. Pokud si myslíte, že moje názory publikované na tomto minoritním fóru, jsou naprosto zcestné a hodné zapomnění, tak na mne nereagujte. Jinak se stáváte příslovečnou husou, která zakejhala, když dostala brokem.

Jinak bych chtěl upozornit na tento pěkný shrnující článek https://kechlibar.net/2021/09/03/lhani-o-lzi-aneb-co-vime-aniz-by-to-byla-pravda/ . Cituji:
“Do problémů tě nedostane to, co nevíš, ale to, co víš s jistotou – jenomže to není pravda.” MARK TWAIN...

... Napadá mě možná odpověď: replikační krize je příznakem skutečně hluboké hniloby v akademické sféře a ti naši PhD., od prezidenta Gháního až po posledního amerického úředníka v Kábulu, se při snaze vybudovat nový Afghánistán opírali o teorie a poznatky, které ve skutečnosti neplatí. Přesně podle toho, co říkal Mark Twain, je do problémů dostalo to, co věděli s jistotou, jenomže to nebyla pravda. Kdežto Tálibán věřil jenom koránu – a na islámském právu se rozhodně funkční stát vybudovat dá, i když zaostalý a krutý; je to takříkajíc prakticky osvědčený model už od dob Mohameda, který s jeho pomocí ovládl celou Arábii.
Nevím, jestli mám v tomto pravdu, ale “selhavší studie” jménem demokratický Afghánistán stála tolik peněz, času a krve, že se ji nejspíš nikdo ani replikovat nepokusí.....

Kdo se pokusí zopakovat studii Preval? A co třeba celou studii Covid19? S jakým cílem?

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Ad: v Šípově Všechnopárty si bude Hostomský honit PR. Tedy - byl to dost trapas.

Byl, ale Hostomský jako ředitel už končí (a tím se i vyzuje z https://pragueleaks500.com/ )
ÚOCHB by po něm měl vzít Konvalinka - na to, že by mohl dosáhnout na rektora UK to totiž nevypadá, byť se Konva snažil.

Anonymní řekl(a)...

Paradoxně jsou nyní nejzranitelnější skupinou lidé, kteří byli naočkováni dvěma dávkami, a třetí ne,“ varoval premiér Bennett své spoluobčany už před dvěma týdny.
„Je to proto, že žijí s pocitem, že jsou chráněni, protože dostali dvě dávky. Nechápou, že druhá dávka časem eroduje proti variantě delta a že je třeba je rychle naočkovat třetí dávkou,“ pokračoval.
„Ti, kteří nebyli očkováni vůbec, si to uvědomují již 18 měsíců a zřejmě sedí zavření doma. Ale slabým místem jsou v tuto chvíli poprvé lidé středního věku. Tam pozorujeme nárůst nakažených,“ sdělil také premiér židovského státu.

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že pátá a šestá dávka to bude řešit ...

Anonymní řekl(a)...

Občas je zajímavé si přečíst vysoce hodnocené diskuzní příspěvky.

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ockovani-covid-izrael-treti-davka-dve-zranitelni-bennett-tecka.A210906_121315_zahranicni_remy/diskuse

- Takže další konspirace se stává pravdou.

- A když to tady někteří psali že bude potřeba 4. , 5. a další dávka, ta se mínusovalo...ach jo

- Nejohrozenejsi skupinou jsou ti, kteri jeste ziji.

- Jako občan toho fakt mám dost: výbor pro bezpečnost vakcín PRAC při Evropské lékové agentuře by měl vystoupit v televiz. vysílání pro členské země EU a vysvětlit občanům, co se kolem vakcín děje: napřed se řeklo, že po očkování téměř nikdo neonemocní, pak se říká, že sice onemocní i očkovaný, ale s méně potížemi, pak se začalo říkat, že je lepší šoupnout si ještě třetí dávku a nyní se máme připravit hned i na tu čtvrtou? Myslím, že těmto kecům by dnes neuvěřili ani pacienti z psychiatric. léčeben.

- "připravte se na 4 dávku" ;-D
Půl roku zpátky HOAX a Konspiračka, dnes realita.
Moc dobře si pamatuju některé místní hysteriky, jak mě přesvědčovali, že další dávky jsou nesmysl, že druhá dávka chrání na mnoho let dopředu. Teď to samozřejmě budou popírat a budou tvrdit, že je přeci normální se očkovat 3x do roka, proti respirační viróze. Inu, komu není rady...

Anonymní řekl(a)...

Ministerstvo čísla neřekne a neřekne. Školy jsou ale ohniska té strašlivé nákazy! :-)

„Výsledky testování ve školách budeme komunikovat až se skončením všech tří etap testování ve školách, takže během začátku příštího týdne (poslední etapa testování začíná ve čtvrtek 9. září). Do tohoto data vám nemůžeme poskytnout ucelená data,“ odpověděl v SMS zprávě za tiskový odbor Ministerstva zdravotnictví Daniel Köppl.

Zcela kompletní výsledky ale získat nelze. Ministerstvo zdravotnictví na ně totiž uvalilo embargo.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jak-dopadlo-testovani-ve-skolach-zatim-nerekneme-vzkazalo-ministerstvo-173985

Anonymní řekl(a)...

6. září 2021 22:45 ...Školy jsou ale ohniska...

Kolega dnes ráno nedošel do lab, poslal jen omluvny e-mail, ze jsou všichni (=celá rodina včetně syna druhaka) od neděle nemocní...

Anonymní řekl(a)...

AD 23:00 Něco se šířit bude.

Podle mého, zcela nevalidního a neexcelentního, modelu, po třech vlnách s frekvencí a utlumením pozorovaným v české populaci je (byla koncem května) slizniční imunita na úrovni 74%. Mezitím ji ještě někteří mohli ztratit, nevíme, jak dlouho se udrží, měřit to neumíme a ani se o to nesnažíme.

Takže prostor pro slizniční nákazu je.

Určitý prostor je i pro systémovou nákazu, zvláště u lidí, kteří neměli přirozenou imunitu a nechali se naočkovat před průchodem třetí vlny :-)

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Hlavni autor svetove vyznamne studie, na niz se podileji i olomoucti excelenti (https://www.mdpi.com/2076-2607/9/8/1671/htm), pozapomnel svetu sdelit, ze je majitelem a jednatelem spolecnosti, ktera vyrabi a distribuuje kity pro PCR detekci covid19.

Anonymní řekl(a)...

7. září 2021 1:43

Dnes ráno při snídani vyrušil manželku telefonát ze školy (základní): "Našla jsem teď na okně pozitivní antigenní test. Co mám dělat?" :-)

Anonymní řekl(a)...

re: Na rektora UK to totiž nevypadá, byť se Konva snažil ...

Rektorovat Karlovce bude nejspíš Králíčková z mediciny, neb konvenuje Zimovi - totiž tím, že bude spolehlivě přikrývat jeho dřívější kiksy.
Je to podobný příběh, jako Zažímalová na Akademii. Ta zase konvenovala Drahošovi - a taky tím, že jako spolehlivá loutka bude přikrývat jeho dřívější kiksy.


Anonymní řekl(a)...

Restrikce budou, nebojte. Čísla epidemie nám znepokojivě rostou. Sice v nemocnicích je pár lidí, ale mohlo by být! A opět pár povedených diskuzních komentářů:

- Lokální restrikce = všechny kraje lokálně vyhlásí lockdown. Ale v pohodě, jenom do Velikonoc

- Další restrikce????

Z 1,5 milionů testovaných máme pouhých 300 pozitivních a to ještě bezpříznakově


https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/babis-epidemie-restrikce-koronavirus-vlada-covid-lokalni-karlovarsky.A210907_123541_domaci_remy

Anonymní řekl(a)...

Ad: Restrikce budou ...
... a k tomu 4. dávka

Israel's coronavirus czar has called for the country to prepare to roll out a fourth coronavirus vaccine dose. Salman Zarka told Israel's Kan public radio that "given that the virus is here and will continue to be here, we also need to prepare for a fourth injection".

Anonymní řekl(a)...

Není to málo? Sedm teček - Slunéčko sedmitečné

Anonymní řekl(a)...

re: tragikomické egomany, co se taky honí za naleštěnými posty - Flegra, Grubhoffera, Hořejšího

Hořák nelení, jen v rámci tažení za senátorským křeslem od Covidu takticky přešel k mezinárodní politice:

https://www.lidovky.cz/nazory/nebagatelizujme-jejich-obeti-a-zasluhy-krome-zidovskych-obeti-valky-bychom-nemeli-zapominat-ani-na-t.A210831_152733_ln_nazory_tmr

Anonymní řekl(a)...

https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr?fbclid=IwAR3K0ctlvNvkItOM6OQLf3w3ZoGxNd1L0BaMVZBYxe6zekG3vX0CBreUVmE

Kde jsou ta podúmrtí, která měla nutně nastat poté, co byla po určitou dobu nadúmrtí nikoliv na Covid19?

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

"Hořák nelení, jen v rámci tažení za senátorským křeslem..."

Kdepak, slysela jsem, ze bude kandidovat na prezidenta!

Anonymní řekl(a)...

Šéf ÚZIS Dušek brzdí optimismus:
„Kdyby se to začalo šířit v rizikové populaci, tak by mohlo v rizikovém scénáři být v druhé polovině září až 500 hospitalizací v daném dni,“ sdělil poslancům Dušek.
Tento scénář předpokládá, že by těm nejdříve očkovaným mohla vypršet ochrana po očkování a nákaza by se šířila mezi rizikovými skupinami a seniory.

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/tri-scenare-nejhorsi-pocita-ze-v-nemocnicich-bude-koncit-az-500-lidi-denne-40371486

A proto s třetí dávkou začneme až 20. září - i když jsme prvně hovořili o jen 6 měsících odstupu.

Anonymní řekl(a)...

Mezi novými případy covidu je asi 30 procent školních dětí, uvedl Dušek
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/skola-nakaza-deti-koronavirus-testovani-incidence.A210908_144222_domaci_lisv

Takže ve skutečnosti dnešních 588 odpovídá 411 z minulého týdne. Když vezmeme v úvahu, že ke každému dítěti se připojí celá testovaná rodina, která by se jinak netestovala, není divu, že máme o pár pozitivních víc. Spíš se divím, že nárůsty nejsou ještě větší.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Václav Hořejší ekonomem

https://www.lidovky.cz/nazory/rostou-penize-na-stromech-odvaha-vykouzlit-si-pro-cast-rozpoctu-vlastni-penize-nemusi-vest-k-venezue.A210908_004515_ln_nazory_tmr&h=54081272F93756DC234F7CBD17D68AC3

"....MMT vede k závěru, že když si stát ve spolupráci s příslušnou centrální bankou „vykouzlí“ peníze na pokrytí části státního rozpočtu, může tyto peníze použít na financování svých výdajů ve vlastní měně, a nic hrozného se nestane. Samozřejmě je důležité, aby se to nepřehnalo, protože pak by to skutečně vedlo k těm venezuelským koncům...."

Asi takto je třeba brát vážně i jeho přírodovědecké a teologickou-filozofické závěry. Něco někde slyšel, líbilo se mu to, možná i nějaký ten experiment se tím zdánlivě dal vysvětlit, tak to propaguji. A ono to vycházelo, lidé to citovali, tak Hurá !!! Excelence !!!

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Různí státní hodnostáři vypouštějí protiřečící si informace, taková mixed signals tactics:

Při nejhorším scénáři by se výrazně omezil provoz restaurací a obchodů. „Restaurace by mohly být jen pro předem rezervované nebo obchody formou ‚click and collect‘,“ uvedla hlavní hygienička Pavla Svrčinová. Znamená to, že by bylo možné si jen v obchodech vyzvedávat předem objednané zboží. Jde podle ní o návrh, který ministerstvo dopracovává.

Jasně - a senioří bez klikátek umřou hlady.

Anonymní řekl(a)...

Bezva ekonom Hořejší. Takže vytištěním nekrytých peněz, které likvidují střadatelům peníze (našetřené i na důchod) se vůbec nic neděje. A každá nemovitost je investiční, že takto lidé produktivního věku nemají na byty a domky, aby mohli sami bydlet a založit rodinu, pana samozvaného ekonoma důchodového věku vůbec netrápí. Každá nemovitost je přece investiční! :-)

Nutno poznamenat, že někteří ekonomové se domnívají, že ono kvantitativní uvolňování tehdy sice nevedlo k všeobecné inflaci, ale mohlo by vést ke snížení hodnoty investičních nemovitostí. Nemyslím ovšem, že právě takový problém by příliš trápil 99 procent našich občanů.

https://www.lidovky.cz/nazory/rostou-penize-na-stromech-odvaha-vykouzlit-si-pro-cast-rozpoctu-vlastni-penize-nemusi-vest-k-venezue.A210908_004515_ln_nazory_tmr

Anonymní řekl(a)...

Ad 9. září 2021 10:55
Jinak díky současnému tištění peněz ceny nemovitostí už dávno neúnosně rostou. Takže jenom tiskněte ještě víc, bude na různé "užitečné projekty"... O užitečnosti projektu samozřejmě rozhodnou nestranně a komisionálně hlavy pomazané, kvalifikovaně vědecké a pečlivě vybrané. A ten socialistický (možná už komunistický) ráj na zemi se už konečně vybudujete! Přece platí "každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb". :-)

Zdražování nemovitostí v Česku pokračuje, ceny rostou zejména u bytů

https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/byt-nemovitost-cena-prodej-hypotecni-banka.A200803_090618_ekonomika_mato

Anonymní řekl(a)...

No ja nevim, treba na te MMT neco je:
https://www.businessinsider.com/modern-monetary-theory-mmt-explained-aoc-2019-3

(na internetu je toho o tom spousta...)

Myslim, ze jsem nekde cetla, ze by to melo vest ke snizovani cen nemovitosti, ne ke zvysovani, ale ted to nemuzu najit...

Anonymní řekl(a)...

Ad Myslim, ze jsem nekde cetla, ze by to melo vest ke snizovani cen nemovitosti, ne ke zvysovani, ale ted to nemuzu najit...

Tištění peněz = nekryté peníze = inflace. Zatím ji vidíme v ceně nemovitostí, akcií a například bitcoinu. Prostě lidi "parkují" své peníze rychle postrádající hodnotu v něčem, co podle nich má hodnotu. Nevím, co by tuto jednoduchou logiku mohlo změnit.

Vlastní bydlení se mnoha lidem vzdaluje. Ceny rezidenčních nemovitostí totiž opět trhají rekordy, napříč celou republikou. A obrat v tomto trendu realitní odborníci neočekávají, jen zpomalení růstu cen. Přesto se stále ještě najdou místa, kde lze byt pořídit za zajímavou cenu.

Zdroj: https://www.idnes.cz/finance/financni-radce/nemovitost-byt-cena-rust-reality.A210819_110447_viteze_daja

Anonymní řekl(a)...

Kvantitativně se v EU a USA uvolňuje už dlouho. A ta chtěná inflace se jim "mrška" schovala asi do nemovitostí a akcií. ;-) Ovšem pokud chcete vlastní nemovitost, tak ji splatit musíte. Nemůžete hypotéku valit před sebou jak stát (jak si představuje ekonom Hořejší), protože ztrátu banka nepřipustí.

Evropská centrální banka již dlouho provádí politiku kvantitativního uvolňování, aby podpořila růst spotřebitelské inflace. Úspěch zatím nikde.

Meziroční míra spotřebitelské inflace se v eurozóně již řadu let pohybuje pod cílem ECB. Ta jej stanovila jako lehce pod 2 %, ale blízko této úrovni.


https://www.investicniweb.cz/investice/strategie-analyzy-tipy/kvantitativni-uvolnovani-ecb-vyssi-inflace-zbozne-prani

Kvantitativní uvolňování běží již od března roku 2020 a vyšší inflace se dostavila až v dubnu 2021. Inflace kolem 5 % je již vysoká, ale k hyperinflaci má hodně daleko. Jak je to možné, když peněžní zásoba za předešlých 12 let stoupla o cca 175 %?

Odpověď lze nalézt v obrátkovosti peněz, která je na historických minimech. Dolary se lidově řečeno netočí, takže ani příliš vysoká inflace není možná. Dokonce jsou názory, které nízkou inflaci přičítají na vrub QE. Odpověď je právě v těch historicky nejnižších úrokových mírách, takže není důvod, aby docházelo k tolika transakcím.

Respektive se peníze kumulují na bankovních účtech, protože v období nulových sazeb, je nemá smysl investovat s minimálním úrokem. Pouze akciový trh a Bitcoin nabízí dobrý reálný výnos, který několikanásobně pokryje inflaci. Proto taky podstatná část prostředků směřuje sem.

Peníze proto leží jako vklady na běžných účtech. Jsou s nadsázkou uvězněny a do ekonomiky se reálně nedostanou. Paradoxně tak kvantitativní uvolňování způsobuje nízkou obrátkovost. Nízká obrátkovost peněz má zase za následek deflaci. Na jednu stranu QE působí inflačně (úvěrová expanze) a na stranu druhou deflačně.

Záleží na ochotě ekonomických subjektů si půjčovat. V případě, že úvěrová expanze stagnuje, QE skutečně může dělat přesný opak, než by si většina lidí pomyslela – působit deflačně.
...
V zásadě je klidně možné tento nástroj (kvantitativní uvolňování) pejorativně označovat za „tisk peněz“, protože se skutečně vytvoří prakticky z ničeho. Ale je nutné si uvědomit, že ryzí tisknutí peněz by v takových objemech okamžitě zcela zničilo dolar. Ten mechanismus je ale mnohem sofistikovanější a pravděpodobně způsobuje i opak.

https://kryptomagazin.cz/quantitative-easing-kvantitativni-uvolnovani-jak-tento-nastroj-centralnich-bank-funguje/

Anonymní řekl(a)...

When Was the First U.S. COVID Death?
At least four possible COVID-19 deaths from January 2020 have survived vetting.
The earliest death, on Jan. 9, 2020, in Kansas, was reclassified this spring on the basis of the person’s symptoms.
An analysis of U.S. blood tests published this summer suggested that the virus may have been circulating in Illinois as early as Dec. 24, 2019.
In Italy, researchers have reported coronavirus antibodies in blood samples from September 2019, as well as signs of the virus in a patient’s skin sample from November of that year.

Anonymní řekl(a)...

https://plus.rozhlas.cz/konvalinka-vyberte-si-nezadouci-ucinky-po-vakcine-nebo-po-covidu-delte-se-totiz-8567479?fbclid=IwAR3dZZPPGpf2n7TlwdnUDL2QEB7k8q_Rxp4mTGgauj723ufCdcwZvrV1XY4

Vojevůdce Konvalinka taky hledá, kde nechal tesař díru. Aby mu ty mrtvé někdo nepřišil. Tady se zas trochu zabiju v prsa já - někdy v květnu 2020 jsem se tu dohadoval Petrem Svobodou, že virus bude mutovat a vakcíny budou poměrně brzo k ničemu. A dnes to říká i excelentní vědec Konvalinka.

Jenže - kdyby ti pitomci místo šílení s novými vakcínami využili dávno etablovaný systém peptidové vakcíny proti chřipce, mohli dnes každý měsíc dodávat jinou vakcínu. A očkovat by se nechal každý dospělý, všichni by tomu - oprávněně - věřili. Žádné vedlejší účinky by nebyl, tudíž by nebyly ani dohady. Jenže nekdo si na tom chtěl nechat zaplatit dosavadní neúspěšný vývoj, tak jsou mrtví, očkování nefunguje, o dlouhodobých účincích nic nevíme a místo abychom měli novou vakcínu na každý kmen, dáváme třetí dávku té staré neúčinné.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

The Centers for Disease Control and Prevention released new data suggesting that elderly adults don't have the same protection against hospitalization as others.
The data suggests that the vaccines are about 86% effective against hospitalization overall, but that figure drops to 76% among adults who are 75 or older.

Anonymní řekl(a)...

Stys:

"Vojevůdce Konvalinka taky hledá, kde nechal tesař díru. Aby mu ty mrtvé někdo nepřišil."

"dosavadní neúspěšný vývoj, tak jsou mrtví, očkování nefunguje"

Ano, pane exministre, a jeste navic jsou v tom ty Gatesovy cipy a ockovani se stavaji magnetickymi...

Anonymní řekl(a)...

Ad 9:13 - "očkování nefunguje"

Loni v prosinci byl jedním z prvních států na světě, který začal s očkováním proti koronaviru, ani ne po roce teď Izrael uvažuje už o čtvrté dávce.

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/izrael-se-pripravuje-na-ctvrtou-davku-40371232

Anonymní řekl(a)...

Ad 9:13 Na vás excelentech je úžasné s jakou lehkostí dokážete ignorovat fakta. A jak samozřejmě předpokládáte, že ostatní je ignorují také.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

https://www.transparenztest.de/post/uni-innsbruck-schwere-verlaeufe-bei-hohen-antikoerpertitern-leichte-bei-guter-t-zell-aktivitaet?fbclid=IwAR1zV_ae5oB0Pq1QJU2qlFtkEcZV1EkZxTz-IB99Auh9t5xU7p5njsFSuP0

Universita v Innsbrucku: Těžké průběhy s vysokými titry protilátek, mírné průběhy s dobrou aktivitou T-buněk

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

A new coronavirus variant named Mu could be more resistant to vaccines, the World Health 
Organization has said. B.1.621 (Mu) was first identified in Colombia and cases have been
recorded in South America and Europe. The Mu variant has a constellation of mutations that 
indicate potential properties of immune escape. Last month, seven elderly residents of a nursing home in Belgium died of Mu infections, despite being fully vaccinated.
Delta represents nearly 60% of coronavirus infections worldwide, according to Scripps Research, the three newer variants - Lambda, Mu, and C.1.2 - have a much smaller share.

Anonymní řekl(a)...

Bývalá francouzská ministryně zdravotnictví Agnès Buzynová byla formálně obviněna kvůli způsobu, jakým v době výkonu funkce řešila epidemii covidu-19. Žalobce, který reakci vysokých vládních představitelů na pandemii covidu-19 vyšetřuje, uvedl, že Buzynová byla obviněna z „ohrožení životů dalších osob“, nikoliv však z druhého možného trestného činu, kterým bylo „nezabránění pohromě“. Soudní dvůr dosud obdržel zhruba 14 500 stížností souvisejících s kroky politiků v době pandemie. Týkají se mimo jiné nedostatečné připravenosti na příchod pandemie, která se projevila v nedostatku ochranných pomůcek.

Anonymní řekl(a)...

Tu francouzskou ministryni popotahuji za to, ze nenaridila vcas prisnejsi protiepidemicka opatreni - ne, jak si nekteri zdejsi veliciny mysli, ze za prilis prisna opatreni...

Anonymní řekl(a)...

Ad: třetí dávku a nyní se máme připravit hned i na tu čtvrtou?

Israel is moving to ensure that it will have enough coronavirus vaccines for a potential second round of booster shots, which would be a fourth dose, Israel's Health Ministry Director General Nachman Ash said: We don’t know when it will happen; I hope very much that it won’t be within six months, like this time, and that the third dose will last for longer.

Anonymní řekl(a)...

Tady jsou prvni data z Izraele: treti davka funguje natolik, ze ucinnost vakciny vuci delte je znovu na urovni ucinnosti proti puvodni variante. Vakciny tedy fungujou a plni ucel, ktery maji, at uz si o tom "geniove" z jinechemie mysli cokoliv. Tecka.
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3369330-izraelska-taktika-ockovani-treti-davkou-funguje-ukazuji-data?fbclid=IwAR2Rs16k3O-uRSv5Iqt1djCZhpNqSssMBBP6FdJSt9Qsah9WtBqTzwDj8dA

Anonymní řekl(a)...

Tak Lada Bocák vrátil všechny věci z vykradené laborky, udělali inventuru a dost na něho tlačili

Anonymní řekl(a)...

Protilátky se neuznávají u neočkovaných, ale když klesají u očkovaných, tak je hned důvod k další vakcinaci! Bezva lékařský business, prodá se jak vakcína, tak měření protilátek. :-)

Protože v nemocnicích začalo přibývat vážně nemocných seniorů a různé předběžné studie naznačovaly, že u nich po několika měsících od očkování klesá množství protilátek, rozhodli se v Izraeli o prázdninách k očkování třetí dávkou vakcíny Pfizer/BioNTech.

https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3369330-izraelska-taktika-ockovani-treti-davkou-funguje-ukazuji-data?fbclid=IwAR2Rs16k3O-uRSv5Iqt1djCZhpNqSssMBBP6FdJSt9Qsah9WtBqTzwDj8dA

Anonymní řekl(a)...

Tak známe správnou hladinu protilátek nebo neznáme? :-)

Vakcinaci třetími dávkami potvrdila pražská Fakultní nemocnice v Motole. Ani po ukončeném očkování dvěma dávkami vakcíny společností Pfizer a BioNTech se totiž u některých vysoce rizikových transplantovaných pacientů nevytvořilo dostatečné množství protilátek.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ockovani-proti-koronaviru-treti-davka-vakcina_2108270637_onz

Není jasné, jak vysokou hladinu člověk musí mít a zda by ho chránily i proti mutacím koronaviru.

https://domaci.hn.cz/c1-66964250-protilatky-misto-ockovani-zatim-ne-pro-jejich-uznavani-neni-dost-dukazu-mini-ministerstvo

Anonymní řekl(a)...

Vakcíny skvělé fungují! Jenom v Singapuru asi chybí pátá dávka.

Singapur odkládá uvolnění lockdownu, když přibylo rekordních 837 nových případů nákazy. V městském státu je při tom očkováno 81 procent obyvatel, devadesát procent osob nad 12 let, které mohou dostat vakcínu. V nemocnicích leží 809 lidí s covidem, 75 jich je ve vážném stavu.

https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/on-line-v-nemecku-trochu-klesl-pocet-nove-nakazenych-40372077

Anonymní řekl(a)...

Vakcíny jsou přece triumf vědy. :-)

Šéf ÚZIS: Pokud se covidová čísla zhorší, na testy budou muset i očkovaní

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sef-uzis-pokud-se-covidova-cisla-zhorsi-na-testy-budou-muset-i-ockovani-174628

Anonymní řekl(a)...

Flegr se vrací do záře reflektorů:
Jaroslav Flegr děsí lidi: Na podzim podle něj budou na covid umírat děti.
Průběh mají lehčí, ale vzhledem k tomu, že ta delta je víc než dvakrát horší než ta klasická varianta, samozřejmě budou tu a tam umírat i děti. Navíc právě ty často postihuje tzv. Dlouhý covid, říká Flegr.

Anonymní řekl(a)...

Flegr ma bohuzel pravdu. Moc jich nebude, ale kazde zemrele dite je tragedie... Jsou tady ale taci, kteri to bagatelizuji...

Anonymní řekl(a)...

Jiří Šinkora připomněl, že v covidových časech se zastáncům tvrdé linie rozdávala prestižní vědecká ocenění, zatímco lékař z terénu a olympijský vítěz Lukáš Pollert, který se proti opatřením od počátku stavěl otevřeně, dostal posměšnou anticenu Bludný balvan.
Ale i to je Česko. Odvážní dosávají anticeny a hloupí sráči České hlavy, dodal.

Anonymní řekl(a)...

Nyní překvapeně zjistil (Jiří Šinkora), že „hardliner“ Hořejší dospěl k jeho vlastní argumentaci. „Teď jsem se dozvěděl, že Hořejší se od mě už všechno naučil a teď to vykládá na Hyde Parku,“ konstatoval pobaveně.

V diskusi přidal osobní vzpomínku, jak na něj v časech kdy byl ještě na druhé straně profesor Hořejší ječel do telefonu.

Na poznámky diskutujících o možná až příliš příkrém odsudku přidal doktor Šinkora vysvětlení, že „Rozdíl mezi Lukášem Pollertem a Vaškem Hořejším je v tom, že když Lukáš něco použije, tak o tom informuje autora. Vašek se tváří, že to vymyslel. Dokonce říká - podle mého názoru“.

I jiní diskutující zkonstatovali, že úterní vystoupení Václava Hořejšího bylo v podstatě shrnutí názorů Jiřího Šinkory za poslední rok.

Anonymní řekl(a)...

Hm, ale rekla bych, ze prece ted je epidemicka situace podstatne jina nez pred rokem - tenkrat byla prisna opatreni nutna, kdezto ted uz proste nutna nejsou (mozna 90% populace je uz chranene ockovanim nebo prodelanim infekce)? To neni zmena nazoru, ale zasadni zmena situace, ne?

Anonymní řekl(a)...

Ad 21:51 Ono úplně stačilo vloni měřit průměry a ne absolutní čísla, nejlépe však populačně významné vzorky.

Průměry PCR pozitivních v testech ze září 2021 byly asi 1/3 průměrů z dneška. Neboli situace v září 2020 odpovídala dubnu 2021 a nárůst byl razantní. Pamětníci si vzpomenou, že v té době bylo navíc na testy zváno spousta jasně negativních zatímco mnozí pozitivní nemoc přechodili a byli testováni až, když byli negativní. Takže i vzorkování bylo tehdy jiné, spíše v neprospěch počtu pozitivních.

No a byl to především Hajdůch, který je zodpovědný za zmaštěnou studii Preval, jejíž výsledky svět neviděl. Byl to on, kdo prohlásil jiné studie za politicky nešťastné a byl to Hořejší, kdo zlehčoval potřebu takové studie dělat. Stačilo 1x za 14 dní zopakovat "Jihočeskou" studii a bylo by jasno, jak svět běží. Náklady na ni byly ekvivalentní 3 dnům PCR testování.

Tím by se navíc všeobecně akceptovaly protilátky po prodělání jako známka ochrany proti těžkým průběhům, každý by na ně rád šel a bylo by hned jasno, koho ještě chránit a kdo ať spíš chrání ty ostatní. Hory a venkovské penziony by byly plné imunních - byť možná i PCR pozitivních - a ve městech by se nákazy šířila pomaleji zvládnutelnou rychlostí.

No nic. bylo třeba vyrobit pár velkých vojevůdců kteří vyhráli bitvy, které nebyly vůbec svedeny a vyhrála je za nás příroda.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

16. září 2021 8:48 ...Průměry PCR pozitivních v testech ze září 2021 byly asi 1/3 průměrů z dneška...

Dnes neni zari ? ;-)

Anonymní řekl(a)...

re: rozdávala prestižní vědecká ocenění
Hořejš si prostě nabíhá na vidle, které sám sobě svou megalománií připravuje.
Tzv. prestižní vědecká ocenění u nás zpravidla mívají pozadí, o kterých je lépe pomlčet.
V tomto případě Havlas se Ždímalkou Hořejšovi taky spláceli služby, kterými se chlubit nebudou.

Anonymní řekl(a)...

Ad 9:04 Pardon 2020 :-)

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

16. září 2021 9:32

Neni ta veta spatne cela ?

Tj. nemelo to spravne znit nejak takto: "průměry PCR pozitivních v testech ze září 2020 byly asi TROJNASOBEK hodnot průměrů z dneška" ?

12.09.2021 1,98 2,99
12.09.2020 15,62 11,28

Anonymní řekl(a)...

Nebo: Při stejném počtu testů by hodnoty ze září 2020 odpovídaly hodnotám z dubna 2021 a tudíž byly přibližně trojnásobné.

Díky

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

16. září 2021 10:58

V dubnu 2021 to klesalo z (az trojnasobku hodnot ze zari 2020) dolu, dnes (v zari 2021) to jde nahoru

30.03.2021 26,26 23,08
07.04.2021 25,04 19,08
14.04.2021 15,02 14,75
21.04.2021 13,67 12,73
28.04.2021 11,05 11,48
30.04.2021 9,33 10,48

Anonymní řekl(a)...

Ad 11:09 Moc to nahoru nejde, průměry teď zrovna celkem stagnují. Vyletělo to, když se začaly testovat školní děti, protože byl (dramaticky) větší podíl indikovaných antigenním testem. PCR pozitivních dětí bylo asi 400, to je jeden všední den. Nejspíš se to pořád započítává. Taky se opakovaně testuje i po návratu z dříve "zelených" zemí jako je Chorvatsko a Rakousko, odkud jezdí spousta lidí.

Že se něco děje spíš indikuje trojnásobný nárůst lidí na JIP, ale pořád to je z 1x10^-4% na 3x10^-4%. Hodně dědečků, babiček nebo morbidně obézních se potkalo s příbiznými, co přijeli z prázdnin. A z nich desetitisícina chytila Covid19. Zajímavá by byla informace kolik z nich bylo očkovaných.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Třetina pacientů na jednotkách intenzivní péče v Česku, kteří jsou pozitivní na koronavirus, je již déle než 14 dnů po druhé dávce očkování. Vakcinace je přitom před vážným průběhem nemoci měla ochránit.

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kazdy-treti-na-jip-s-covidem-je-plne-ockovany/r~5e2866b816f111eca824ac1f6b220ee8/

Anonymní řekl(a)...

Člověk se vůbec poslední dobou občas dočte zajímavé věci.
Např. z článku https://cnn.iprima.cz/vetsina-lidi-ma-po-treti-davce-vedlejsi-ucinky-nezemrel-nikdo-co-ukazuji-data-z-izraele-33677
"Pozitivní zprávou pak podle The Jerusalem Post je, že 96 procent dotázaných odpovědělo, že po očkování třetí dávkou nemuseli vyhledat žádnou lékařskou pomoc."

Těch 96 procent nás má zřejmě přesvědčit, že je vše v pořádku. Ale...
Pokud čtu statistiky správně, tak u nás je doposud evidovaných cca 135 tis. lidí vyžadujících v souvislosti s COVIDem hospitalizaci (jedná se o celkové kumulativní číslo od roku 2020.) Řekněme, že se s COVIDem potkalo cca 5 mil. lidí (s nejvyšší pravděpodobností je to více). Můžeme tedy s klidným svědomím prohlásit, že
"Pozitivní zprávou pak je, že 97 procent dotázaných odpovědělo, že po nákaze COVIDem nemuseli vyhledat žádnou lékařskou pomoc."

Anonymní řekl(a)...

16. září 2021 21:15

stejny clanek: ... Česko dosud mělo 196 plně očkovaných pacientů s těžkým průběhem, jejichž nákazu nelze vysvětlit tím, že se s virem potkali jen krátce před nebo po vakcinaci. Jen v devatenácti případech se však jednalo o lidi, kterým bylo méně než 65 let...

Anonymní řekl(a)...

Andrej Babiš, původně důsledně naslouchající odborníkům z MeSES a Klinické skupiny ministerstva, nakonec přestal jejich strategii podporovat. Poprvé zapochyboval v momentě, kdy se odmítl kvůli vlastním vysokým protilátkám očkovat jeho oblíbenec Jaromír Jágr. Důležitým momentem také bylo, když lékař ze stejného důvodu nedoporučil očkování premiérově dceři Vivien.
Babišovi tak nezbývalo nic jiného, než ustanovit nový orgán. U vyjednávacího kulatého stolu se sešli i zastánci tvrdého jádra - včetně náměstkyně Martiny Koziar Vašákové. Jednání skončilo tím, že se experti klonili spíše k tomu, protilátky uznat. V médiích se ale jen několik minut po jednání objevila citace náměstkyně ministra Martiny Koziar Vašákové, že se protilátky uznávat nebudou. Navíc to označila za odborný konsensus, ke kterému došla většina. Výstup náměstkyně všechny ostatní účastníky jednání rozčílil a dali to najevo ministru Vojtěchovi. Ten vzal zpátečku a pak už o průběhu kulatého stolu informoval tak, jak skutečně probíhal.

Anonymní řekl(a)...

Další mimořádný úspěch dezinformátora Fürsta!

https://www.dzurnal.cz/index.php/2021/09/16/morytaty-a-legendy-z-ostravske-lekarske-fakulty/

Jeho článek už na Facebooku žije, má po hodině desítky sdílení a lidé na základě něj vyzývají k boji proti covidové mafii a k volbě Volného bloku. Tomáš Fürst tak opět pomáhá politickým manipulátorům, lhářům a dezinformátorům ke získání politického vlivu nad Českou republikou a jejími občany (Volný ho už v minulosti ve sněmovně i přímo citoval a jmenoval).

A to vůbec nezmiňuju to, že jeho milovaný děkan Kubala v Olomouci zlikvidoval hned několik lidí, právě proto že měli odlišný názor a dovolili si říct ho nahlas. A Fürst mu v tom nadšeně pomáhal a pomáhá dodnes.

To je panečku hezky křivý a falešný charakter...

Anonymní řekl(a)...

17. září 2021 9:55

Furst ve svem „popíračsví“ dospel uz k Reductio ad Hitlerum ... :-D

https://echo24.cz/a/SbVX4/rubikon-prekrocen-staty-aelity-podnecuji-knenavisti-vucitzv-popiracum

https://cs.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum

Anonymní řekl(a)...

Tomáš Fürst tak opět pomáhá politickým manipulátorům, lhářům a dezinformátorům ke získání politického vlivu nad Českou republikou a jejími občany (Volný ho už v minulosti ve sněmovně i přímo citoval a jmenoval).

A právě o tom Tomáš Fürst v tom svém článku "Rubikon překročen" na echo24.cz psal... Něco mi to připomíná, viz dále... :-)


Do „svaté štvanice“ proti myšlenkám komunismu, o níž hovořili už autoři Komunistického manifestu, angažují dnes vládnoucí buržoazní třídy celý svůj rozsáhlý státní a propagandistický aparát. Jejím humbukem chtějí nejenom odpoutat pozornost od bolavých ran a nemocí současného kapitalismu.

Hlavním posláním tohoto novodobého křižáckého tažení je odradit lidové masy kapitalistických zemí od pokusů dožadovat se změn, tím spíše změn revolučních. Jeho posláním i úkolem je pacifikovat lidové protikapitalistické hnutí, morálně podlomit a zlomit jakékoliv hnutí levicové, rozbíjet je, imunizovat pracující před myšlenkami vědeckého socialismu, utvrdit v podvědomí lidu představ, jako by kapitalismus byl společenský systém jedině možný, trvalý a věčný.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/ztroskotanci-samozvanci.A070108_163143_ln_redakce_vvr

Anonymní řekl(a)...

Tak takovymuhle hulvátovi Fürst pomáhá...
Gratuluji...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vyrvany-mikrofon-vyvedeni-poslance-volneho-se-opet-neobeslo-bez-nasili-174891

Anonymní řekl(a)...

Re 9:55. Ano, ano, dekan Kubala zlikvidoval excelentniho vedce Zborila, protoze mel jiny nazor na to, jestli lze vymazat nepohodlne peaky ve spektru, takto zfalsovany clanek publikovat, udelat si na nem profesuru, pak o tom vsude lhat a vyhodit ze studia studenta, ktery na to upozorni. Excelentni vedec Zboril si myslel, ze to jde a dekan Kubala si myslel, ze to nejde. Proste jiny nazor. A tak dekan excelenta Zborila zlikvidoval tim, ze excelent sam podal vypoved a odesel do svindlovaciho ustavu a na obzvlaste vysokou skolu banskou do ostravy...

Anonymní řekl(a)...

https://www.dzurnal.cz/index.php/2021/09/11/navrat-bezobratlych/

Anonymní řekl(a)...

re: Flegr se vrací ... a vidí to na leden:
Přijde největší vlna. Čeká nás největší vlna pandemie a bojím se, že to v lednu nezvládneme, říka evoluční biolog profesor Jaroslav Flegr. Lidé budou díky očkování a promořenosti méně končit v nemocnici, proto podle něj politici opět zareagují pozdě. Lockdownu se ale asi nevyhneme. Flegr míní, že svými předpověďmi a varováními zachránil lidské životy.

Anonymní řekl(a)...

Ad Tak takovymuhle hulvátovi Fürst pomáhá...

On Fürst za Volného blok kandiduje jako jedna slovutná excelentní akademická ekonomka Lipovská? Volný se může klidně a svobodně zaštiťovat třeba papežem. Pak mu tedy pomáhá i papež? :-) Jinak jak psala jedna diskutující v komentářích:

Myšlenkový gigant Volný. Covid neexistuje, ale tlačítko může být infikováno covidem.

Anonymní řekl(a)...

Fürst se "pouze" chová jako idiot a místo toho, aby odborné otázky řešil s odborníky, tak veřejně poškozuje důvěru v akademickou obec jako celek. Toho pak moc rádi využívají další idioti, jako je například Volný a používají to právě jako odborné argumenty pro svoje fantasmagorie. Fürst by měl trochu přemýšlet, než ty svoje bláboly vypustí.

Anonymní řekl(a)...

1) Vynořil se nám rektor Miller. Chtěl by rozhodovat a vyhazovat nepohodlné[1].

2) Akademická obec si svou důvěru ztratila sama. Obhájenou diplomkou s názvem "I Češky chtějí být krásné všude" Labioplastika - představy o estetice a tělesné způsobilosti vagíny. Je to oblíbené téma řetězových mailů o dnešní "poblbané" době. Další pěkné příklady akademických témat jsou v druhém odkazu[2]. Takže akademická sféra potřebuje hlavně víc Fürstů a víc veřejné kritiky, interně to už nezvládá. :-)

[1] Vedení univerzit by také mělo mít větší vliv na výběr profesorů a docentů na klíčových pracovištích.

https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/spolecnost/rektor-jaroslav-miller-talenty-internacionalizace-univerzita_2109180010_tzr

[2] http://www.plzenskenovinky.cz/zpravy/politika/z-diplomovych-praci-sexualni-reakce-zen-na-nahe-muzske-postavy/

Anonymní řekl(a)...

To víte že jo... více piTomů Fürstů by byl konec slušnosti a rozumu v akademické sféře ČR. Stejně jako více Volných by byl konec slušnosti a rozumu v politice ČR (ta už to má teď pěkně nahnuté, podobných piTomiů je tam hodně). Ti dva pánové mají hodně společného. Nepochybně ani jeden z nich není hloupý, jen si umí spočítat, co se jim vyplatí a nemají žádné svědomí, které by jim řeklo, že to co dělají je špatně.

Anonymní řekl(a)...

11:26 Využívat jako argument pro útok na humanitní vědy výplod politické cestovatelky, poslankyně za Anofert a podporovatelky komunisty Ondráčka Jany Lorencové dost vypovídá o autorovi tohoto komentáře.

Anonymní řekl(a)...

1) Proti humanitním vědám nemám nic, proti zmíněným tématům a genderovému aktivismu hodně. "Katedra genderových studií" se svými tématy prostě na univerzitu (dokonce na Univerzitu Karlovu!) nepatří. Klidně se můžu mýlit, ale poletující řetězové maily se seznamem těch "výživných" témat dál baví své adresáty. Jak se vám líbí například kapitola "Vagína napříč historií"? :-)

Počtěte si i článek, jak jsou humanitní vědy ve vzdělávání ke kritickému myšlení důležité. Bohužel, kritické myšlení nám nějak přestává vyhovovat a přestává se i pěstovat.

https://echo24.cz/a/Sj6GY/univerzitam-uz-jde-jen-o-ideologii-vyznamny-profesor-z-portlandu-rezignoval-na-karieru

2) Více Fürstů by byl konec slušnosti a rozumu v akademické sféře ČR.
Pěkná věcná argumentace. Připadá mi, že velká část akademické sféry už odmítá respektovat i realitu. A pak je štve, když na argumenty oponenta nedokážou najít protiargument. To je v jejich aktivismu a světonázoru (například "Věříme přece vědě!" -> pěkný logický nesmysl, věda není víra) ještě utvrdí a ještě víc rozohní k ještě většímu aktivismu. :-)

Anonymní řekl(a)...

1) a proč ne? i vagína je součástí života (u většiny lidí docela častou a příjemnou). NA druhou stranu když se na UPOLu na katedře fyziky může obhájit diplomka na ezoteriku, tak tohle mi vadí daleko míň. Ono to, že tomu nerozumíte a nechápete to ještě neznamená, že je to špatně.

2) ne, je to o tom, že Fürst je maniak. Je v pořádku bojovat proti chybám v systému, ale nedělá se to tak, jak to dělá on: hlasitě veřejně křičet, zpochybňovat lidi okolo sebe (bez detailních znalostí) a vypouštět osobní spekulace, která mají za cíl poškozovatuniverzity a mezilidské vztahy. Ostatně u nejednoho jeho výplodu se nakonec ukázalo, že to nebyla pravda... Jo a co jsem slyšel, tak už pěkně sere i lidi na vlastní fakultě (a i daleko mimo ni).

To CO Fürst dělá není špatné, to JAK to Fürst dělá, je mimořádně špatné, hloupé, nezodpovědné a poškodí to všechny (ve výsledku i jeho).

Anonymní řekl(a)...

12:27 Ostatně stejného názoru je nejspíš i Etická komise Univerzity Palackého, která ho za to JAK to dělá uznala vinným z porušování etického kodexu. Je to tedy úplně stejný "etický zločinec" jako ti, proti kterým bojuje. Tak dlouho bojoval proti amoralitě, až se sám stal amorálním. Je to pro něj ta největší porážka, jaké se mu mohlo dostat (jen je asi příliš zaslepený, aby to viděl).

A takových lidí fakt akademická sféra víc nepotřebuje.

Anonymní řekl(a)...

Ono to, že tomu nerozumíte a nechápete to ještě neznamená, že je to špatně.
No a další spousta nechápavých občanů, z jejichž daní se ta podnětná genderová studia platí, z toho aspoň mají spolu se mnou velkou "srandu". A aby byla akademická sféra "na srandu", tomu jste se přece chtěl hlavně vyhnout. :-)

To CO Fürst dělá není špatné, to JAK to Fürst dělá, je mimořádně špatné,
Četl jsem dost jeho článků. Tím snad znám i jeho názory a s drtivou většinou souhlasím. Není to náhodou tak, že zpohodlnělá akademická sféra úplně odvykla jakýmkoli veřejným tlakům a veřejné kritice? Odpovědnost za cokoli je v ní rovna nule, stačí přece "našvindlovat" články, získat grant a v publikovaných výsledcích se moc "nebabrat". Není to náhodou tak? Je to samozřejmě můj zaujatý pohled odpadlíka z akademické sféry, proto Tomáši Fürstovi držím všechny palce. :-)

Anonymní řekl(a)...

Ne, není.

Anonymní řekl(a)...

Ne, není.
Což dokazují excelenti jako Zbořil (píky), Hajdúch (myšky) a mnoho dalších (replikační krize ve vědě). Takže je, záleží pouze na šíři těchto "excelentních" vědeckých metod. A ta určitě bude nemalá, protože už od dob Říma platí známé "pecunia non olet". :-)

Anonymní řekl(a)...

Fürst má právo na své názory, ale forma kterou zvolil je zavrženíhodná a je to v podstatě analogie Volného. To je velká škoda, shazuje tím jak sám sebe, tak ty názory. A jak už bylo napsáno: etická komise ho za to už jednou "odsoudila", takže to považuji za objektivní fakt.

Anonymní řekl(a)...

Myslíte tohle?
https://www.dzurnal.cz/index.php/2019/08/14/zpoved-postreleneho-postaka/

Můj text vzbudil nečekaně velký ohlas. Vysloužil jsem si za něj trestní oznámení pro pomluvu a podnět k Etické komisi UP. Kdo podal trestní oznámení, nevím, neboť tyto informace policie nesděluje. Ve čtvrtek 30. května jsem byl pozván k podání vysvětlení na policii a předal jsem vyslýchajícímu dokumenty, které dokládají tvrzení, jež se autorům trestního oznámení nelíbila. Od té doby jsem nebyl nikým informován, jestli a kam se vyšetřování pohnulo.

Jak to vyšetřování dopadlo? Už je Tomáš Fürst odsouzen za pomluvu "orgány činnými v trestním řízení"? A že se přes stavební zakázky na UP krade, tomu bych věřil úplně bez problémů, v Česku běžná praxe. Tomáš Fürst tak napsal fakticky velmi správný článek, pomocí etické komise bylo opraveno jenom pár formalit.
Navíc z toho vyvodil i osobní důsledky a rezignoval na funkci senátora a místopředsedy senátu. Víc takových Fürstů!

Anonymní řekl(a)...

Jo no, pár měsíců před volbama :D lepší kampaň nevymyslíš ;o)

A Etická komise ho "odsoudila" za porušení Etického kodexu... Úplně stejně, jako ty "zločince", proti kterým bojuje. Takže asi tak. Je stejný, jako oni, morální hodnoty pro něj nic neznamenají...

Anonymní řekl(a)...

A Etická komise Tomáše Fürsta "odsoudila" za porušení Etického kodexu... Úplně stejně, jako ty "zločince", proti kterým bojuje.

Etická komise ho maximálně odsoudila za to, že ne moc podloženě "žvanil" na dŽurnálu o firmě Alfaprojekt (v tom vidím hlavní důvod). Nevšiml jsem si, na rozdíl od excelentního pseudovědeckého podvodníka Zbořila, že by to souviselo s nějakým padělaným vědeckým článkem Tomáše Fürsta. Takže tu rozdíl je a dost velký. :-)

Anonymní řekl(a)...

Ale není... Ve všech případech se jedná o porušení profesní etiky. Dokonce se vlastně provinili stejně: publikovali něco, co nezvládli před Etickou komisí obhájit. Je tu jen drobný rozdíl v tom, že Zbořilovi podvody nikdo neprokázal, Fürstovo "žvanění" prokázané je. Akademickou obec poškodili oba. Můžou si podat ruce. Sorry jako.

Anonymní řekl(a)...

Neetický člověk káže o etice. Geniální.

Anonymní řekl(a)...

1) Zbořilovy podvody jsou matematicky prokázané a jako vědec je už leda na legraci...
2) Zakázky Alfaprojektu se týkají v Podvodníkově akademické etiky a kolegiality? To je snad věc pro zmiňované "orgány činné v trestním řízení". Nebo možná se kolegiality týkají, kolegové mafiáni přece zajistili univerzitě EU granty a vy jste teď na ně takový zlí, ani sosnout na oplátku jim nedopřejete. :-)

Sorry jako.

Na straně 3 etická komise cituje čtyři moje tvrzení, která jednomyslně hodnotí jako „… nepodložená, spekulativní a bez jasných důkazů obviňující kolegy a firmu Alfaprojekt“. Toto, shledává komise, je „v rozporu se zásadou kolegiality“ a tím zdůvodňuje svůj názor, že byly porušeny tři body etického kodexu, které jsou citovány na straně 1 zmíněného rozhodnutí.

Konstatuji, že zdůvodnění etické komise nerozumím, protože nechápu, jak tři citované body etického kodexu souvisejí se zásadou kolegiality.


https://www.dzurnal.cz/index.php/2019/08/14/zpoved-postreleneho-postaka/

Anonymní řekl(a)...

1) nejsou a není (právě to, že není, je nejlepší ukázkou toho, že nejsou).
2) Etická komise zhodnotila porušení Etického kodexu hned ve třech bodech. Zpochybňujete etickou komisi? Pokud ano, pak zpochybňujete i její závěry nad všemi ostatními.

A zaslepeny člověk obvykle nechápe, co udělal špatně, takže to odpovídá taky.

Fürst se stal největší obětí své války a stal se tím, proti čemu bojoval.

Sorry. Jako.

Anonymní řekl(a)...

Díky za odkaz, ve Fürstove článku mě zaujalo toto:

"Ředitel CRH Ivo Frébort se stal v roce 2014 děkanem. Způsob jeho volby dodnes vzbuzuje na fakultě hořkost. Zvolen byl hlasy senátorů, kterým slíbil proděkanské posty."

Letos byl úplně stejným způsobem zvolen rektor UP, jen s tím rozdílem, že je nakloněný Přírodovědecké fakultě. Proč o tom Fürst nepíše?

Anonymní řekl(a)...

- Zbořil jako vědec je minimálně v českých vědeckých kruzích odrovnaný. Důkazů je na něj dost. Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak všechno co s tím naděláte. Nemá smysl "goebbelsovsky" popírat realitu. Žádný jeho grant pro "obzvláště vysokou školu" v Ostravě to nezmění.
- Nezpochybňuji etickou komisi, ale výběr jejího tématu. Toto téma jí podle mého názoru vůbec nepřísluší řešit. Zlodějny vyšetřují úplně jiné instituce. :-)

Anonymní řekl(a)...

Nebuďte naivní... Kromě pár extremistů v Olomouci (a pár mimo Olomouc) je to všem u zádele...

Anonymní řekl(a)...

Je to všem u zádele...

- Laureát Ceny města Radek Zbořil je novým členem Učené společnosti
Už není

- Radek Zbořil je členem vědeckého výboru pro chemii nadačního fondu Neuron.
Už není

Dokonce i u nás něco málo jde. :-)

Anonymní řekl(a)...

Něco málo možná, ale ani omylem není vyřízeny, fakt nebuďte naivní.

Anonymní řekl(a)...

No jsem zvědavý, jak a kdy (jestli někdy) se Zbořil z Ostravy vyhrabe. Samozřejmě vyřízený není, když jdou přes něj rozvojové regionální prachy. Ona celá ta "excelentní" věda nejenom u nás často dost páchne. Toto je jeden z hlavních důvodů konce slušnosti a rozumu v akademické sféře nejen v ČR, ne Tomáš Fürst.

Anonymní řekl(a)...

Fürat jistě není příčina, ani Volný není příčina. To že temhle dvěma hráblo (a mnoha dalším), je důsledek. Oni jsou symptomy nemocné společnosti rozvrácené dezinformacemi.

Anonymní řekl(a)...

Děkuji T. Furstovi a spolupracovníkům za systematický boj proti podvodníkům na UP. Kdo zná detaily by si o Zbořila, Millera a další exponenty neopřel kolo. Pokud se vám nelíbí jeho články o COVIDu, reagujte, rozporujte. Kde má chybu v argumentaci, kde ve výpočtech. Easy.

Ti, co ho tady fanaticky napadají jsou nejspíš ovce ze Zbořilova stáda. Pánové spočtěte retrakce, a zamyslete se nad tím zuřivým bojem lidí kolem Zbořila, před každou retrakcí. Kde je magický odšumovač, na kterém pracoval Zbořilem pověřený team? A co ta data, která Zbořil odmítal zveřejnit, ale dal do úschovy prorektorovi Banášovi, svému poskokovi? Našla se někde při předávání agendy po volbě nového rektora? Jde si je vyžádat na 106?

Anonymní řekl(a)...

18. září 2021 17:04 ...v českých vědeckých kruzích odrovnaný...

Koukam na WOS, a jen v roce 2021 je R.Z. autorem/spoluautorem 31 paperu (vcetne prinejmensim jednoho v Chem.Rew, IF +50). Rekl bych, ze tento nakup se Ostrave dost vyplatil... ;-)

Anonymní řekl(a)...


18. září 2021 17:47 a 18. září 2021 18:52
Bohužel to je tak všechno. Ve světě se o té ostudě neví, zejména, když text retrakcí je formulován jako "spletli jsme se". I Miller, který Zbořila kryl, má svou novou synekuru.

Anonymní řekl(a)...

Řekl bych, ze tento nakup se Ostrave dost vyplatil... ;-)
Podvodník s podvodnými články. Kolika článkům se dá věřit? Jenomže to v dnešní "excelentní" vědě nikoho nezajímá, klidně přece může dezinformovat. ;-)

Anonymní řekl(a)...

19:00 kolika článkům se dá věřit? No všem. Zatím nikdo nikdo neprokázal (ani neřešil), že by zjištění a závěry těch článku byly chybné. Řešilo se pouze to, že v jednom grafu Heřmánek umazal peaky a že Tuček nějak záhadně zpracoval data do krásných obrázků. Nikdy se ale nerozporoval obsah ani závěry těch článků, spíš jde o to, jestli si ty grafy s Tučkem moc neprikraslovali, aby to vypadalo atraktivnější a dostali se do lepších IF (v tom má být to podvádění).

Anonymní řekl(a)...

18. září 2021 19:00

stran "viry" v clanky a info v nich doporucuji precist uvod (= staci cist do prvni zminky o antabusu ;-) ) nedavneho clanku Borise Cveka (at nechodime ven z UP)

https://blisty.cz/art/105144-paradox-tsunami-novych-dat

Anonymní řekl(a)...

Ad 18. září 2021 19:35
Skvělý článek. K těm novým teoriím ovšem chybí nastavení vědy. On jeden rádobyexcelentní manažerský "otrokář" s bandou podřízených nezkušených doktorandů (klidně talentovaných) novou teorii neudělá. Takto se dělá perfektně zmiňované měření. :-) A může po talentech volat a volat klidně sám velký Miller. Takto sofistikovaný výsledek jako je nová teorie dělají i zkušenosti, na to se v dnešní době nějak pozapomnělo.


https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/spolecnost/rektor-jaroslav-miller-talenty-internacionalizace-univerzita_2109180010_tzr

Anonymní řekl(a)...

18. září 2021 19:28

18. září 2021 19:50

cca pulce PriF UP to nejspis stale nedochazi ;-), ale za olomouckymi ERC projekty nove myslenky jsou. A tyhle "slepice" odletaji do Ostravy...

Anonymní řekl(a)...

19:08 Heřmánek v tom článku umazal píky na Zbořilův příkaz. Gregor pak prokázal, že ten efekt, který je v článku popisován jako objev, je způsoben právě příměsí, která poskytovala ty umazané píky.

Anonymní řekl(a)...

Kdypak tam asi preleti i ptacek Tucek von Pardubitz? At jsou kluci podvodnicky komplet.

Anonymní řekl(a)...

Ad ale za olomouckymi ERC projekty nove myslenky jsou.

Říkají to přece další excelentní vědečtí bafuňáři, kteří přispívají do excelentních časopisů jako je Nature, kde projde i nesmysl o Antabusu nebo statisticky naprosto nesmyslné spektrum. ;-)

Anonymní řekl(a)...

18. září 2021 20:25 ...přispívají do excelentních časopisů jako je Nature...

a ty hrozny jsou stejne kysele ... 🤣


https://bajky.tumblr.com/post/95907353480/ezop-o-lišce-a-hroznech

Anonymní řekl(a)...

Pouze povzdech nad mizernou úrovní excelentních časopisů, kde projde i naprostá blbost. Osobně mi už může celá věda být ukradená, protože v ní nepracuji. Takže jsem v tomto ohledu nezávislý a závidět nemám co. A o ERC grantu jsem kdesi četl, že je to tak futuristický projekt, že výsledek se projeví a využije klidně za 30 let. Toho se už možná ani nedožiju. Bezva alibismus. :-)

Anonymní řekl(a)...

20:02 Netvrdil náhodou Gregor přesně naopak, že právě kvůli té příměsi to nemá fungovat?

Anonymní řekl(a)...

Zbořil jen podváděl hloupě a ti, kdo ho podporovali, si prostě nedovedli představit, že by to nekdo tak hloupě dělal.

Akce Covid ukázala jak dnešní věda funguje- Krásné shrnutí Flégr: "..... Důležitý je to, co je úřední. Od toho jsou přece instituce .... " Šinkora " .... Abyste otestoval ten průběh, tak musíte ty děti navakciniovat a pak je nakazit. To se nedělá. To jsem si jistej. To se dělal na experimentálních modelech a já jsem tohle dělal na zvířecím modelu a prohlašuji, že zvířata, která si vybudovala protilátky a ne buněčnou imunitu na challege umírala ..."

A to je ten Jarda Flégr, který kdysi říkal, že články nečte a radši si to ověří sám. Vědci prostě věří institucionalizované pravdě. Kontrolní experimenty se nedělají. Takže 250 prací cituje Zbořilovu práci s vymazaným píkem. Všichni věří, že vakcína je účinná na vybudování slizniční imuinity a pak pět očkovaných učitelek přenese virus na 13 tříd převážně neočkovaných dětí. A vakcína nemá dlouhodobé následky, přestože stroj času, aby si to ověřil, zjevně nikdo nemá,

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Zdroj Máte skovo 9.9. ČT1

Dalibor Štys

Unknown řekl(a)...

Ze své konverzace s doktory na straně covid-establishmentu (kteří se se mnou ještě baví) mohu potvrdit, že typicky neargumentují daty, čísly a studiemi, ale stanovisky odborných společností a autorit. Logika je: je to takto, protože to říká nějaká odborná společnost a ta by to neříkala, kdyby to nebyla pravda.

Tomáš Fürst

Anonymní řekl(a)...

Ad Tomáš Fürst a Dalibor Štys
Jsme přece společnost založená na rozumu, vědě a datech, zpátečnická víra nemá co dělat v této báječné moderní době. Ono ale věřit je někdy pohodlnější (vypůjčeno z "Básníků"). ;-)

Anonymní řekl(a)...

23:15 v tom podvodném Zbořilově článku šlo o to, že byla připravena série oxidů železa, přičemž jednotlivé vzorky se lišily velikostí částic a "krystalinitou".
Pak Dr. Gregor měřil katalytickou aktivitu těch vzorků a zjistil, že nejlepší katalyzátor není ten s nejmenšími částicemi, ale vzorek s trochu většími částicemi, u kterého už byla na rtg difraktogramu zřetelná krystalinita. Vzorek s nejmenšími částicemi měl rtg záznam amorfní fáze, jen tam rušily ostré difrakční píky látky, ze které se ty oxidy tepelným rozkladem na vzduchu připravovaly (šťavelanu železnatého). No a tyhle píky Zbořil nechal z rtg záznamu vymazat. Dr. Gregor dostal za úkol v tom výzkumu pokračovat, začal si ty oxidy připravovat sám. Zjistil, že není schopen ten amorfní vzorek připravit bez šťavelanových píků v rtg. No a pak též zjistil, že stačí ten šťavelan přisypat ve velmi málem množství do suspenze toho oxidu a katalýza se prakticky zastaví - šťavelan ji inhibuje.Efekt snížení účinností katalyzátor při zmenšení částic tedy není způsoben nedostatečnou krystalinitou, ale příměsí šťavelanu. Zde je potřeba zmínit akci dalšího podvodníka - Otyepky - který byl Zbořilem pověřen "ověřením" té práce - aby ten podvod nějak zamázli, přišel s teorií "enkapsulace". Ale to už je další část celého neuvěřitelného rcptm příběhu...

Anonymní řekl(a)...

Stys:

"Všichni věří, že vakcína je účinná na vybudování slizniční imuinity"

Co je to za blbost?
Vsichni aspon minimalne informovani lide vedi a respektuji, ze ockovani chrani dobre proti nemoci zvane covid-19, ale nechrani (zvlaste v pripade varianty viru delta) proti v podstate neskodne infekci sliznic horniho traktu dychaciho, a tedy bohuzel ani proti moznemu sireni viru takto infikovanymi ockovanymi. Ockovani nynejsimi vakcinami totiz vyvolava tvorbu krevnich IgM, IgA a IgG protilatek, ale nevyvolava tvorbu sliznicnich IgA (ty se strukturne lisi od krevnich IgA).

Ockovani ucinne brani tomu, aby virus se z te nosni sliznice nedostal dale do tela (plice atd.), protoze tam dobre funguji ockovanim vyvolane krevni IgM, IgA a IgG protilatky.

Jednoduche, pane exministre...

Anonymní řekl(a)...

Tomáš Fürst:

Co tedy vlastne "disidentsky" tvrdite oproti mineni vsech tech nas, podle vas jen hlupaku slepe vericich autoritam a clankum v predatorskych casopisech typu Nature a Science?
Ze ockovani nefunguje? A zadate, aby to vasi oponenti stale jeste dokazovali, ze nemate pravdu?

Kdysi jsem si vas cenila za postoje v kauze CATRIN, ale ted jste se uplne shodil a zacinam pak i pochybovat, jestli jsem se nemylila i v te kauze...

Anonymní řekl(a)...

Re: Miller, který Zbořila kryl ...
Na rozvráceni fakulty stacilo vpodstatě šest šíbrů:
Zbořil, Hobza, Otyepka, Trávníček, Ševčík, Miller.
Ostatní s tou partičkou jen nechtěli mít nic společného:
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Ale pak jim do toho Kubala hodil vidle.

Anonymní řekl(a)...

Ad 10:15 :-) Pak ale není možné očkovane netestovat. Tedy pokud usilujeme o vymyceni viru na sliznici.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

RE: 18. září 2021 20:25 Nesmyl o antabusu do Nature protlačil estébák Bártek a dalo mu to prý docela hodně práce a to údajně občas chodil s editorem na kafe

Anonymní řekl(a)...

Ze ockovani nefunguje?

Možná funguje, ale řekl bych, že nefunguje tak dobře, jak všechny slavné "autority"tvrdí. Kdy bude nasazena boostovací dávka boostovací dávky? Navíc je očkování DOBROVOLNÉ. Bohužel naše humánní společnost dospěla k tomu, že je potřeba přinutit k dobrovolnému očkování. To nevymyslíš. :-)


Covid pas má lidi přinutit k očkování, přiznali Izraelci

Podle deníku The Times of Israel tak ministři nepřímo přiznali, že část omezení nemají za cíl primárně snížit nemocnost, ale pobídnout váhající lidi k očkování.


https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/covid-pas-ma-lidi-prinutit-k-ockovani-priznali-izraelci-40372063

Anonymní řekl(a)...

19. září 2021 10:54

Italy first in Europe to require all employees to have COVID health pass

https://www.euronews.com/2021/09/16/italy-set-to-be-first-in-europe-to-require-all-employees-to-have-covid-health-pass

Anonymní řekl(a)...

19. září 2021 10:47
Co vy jste za hnidu? Cvek vubec nekritizuje ten olomoucky Nature, koneckoncu je spoluautor s Bartekem. Olomoucaci tam ukazujou, ze proti rakovine funguje antabus uplne jinak, nez se stale dokola uvadi, a objasnili konkretni mechanismus.

Anonymní řekl(a)...

Dalibor Štys:

Usilovat o "vymyceni viru na sliznici" je nerealisticke. Uplne staci potlacit (pomoci ockovani) tuhle epidemii na uroven bezne respiracni virozy nebo slabe chripky - sice tu a tam nekdo umre (par stovek za rok), ale to je "prijatelne" - uz v te situaci pravdepodobne jsme.

Anonymní řekl(a)...

Ad 13:26 Proč mi to vykládate? Co tady víc než rok píšu?

Já se snažím hledat příčiny proč téměř všichni odborníci na celém světě podporují nesmyslné snažení. A myslím si, že příčinou je zpoltizovanost vědy a hodnocení podle popularity.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Dalibor Štys:

Ne, vy tady soustavne zpochybnujete oickovani! Fuj!

Anonymní řekl(a)...

P.S.

To, ze eliminace SARS2 pomoci ockovani (a prodelani nemoci) se jevi nerealisticky, je teprve "zasluhou"vysoce infekcni varianty delta; pred pul rokem se to zdalo realisticke.

Anonymní řekl(a)...

Ad 45:23 Nezpochybňuji. Zpochybňuje se samo tím, že nefunguje ani proti težším průběhům :-) A jeho propgátoři se zesměšňují tím, že stále mlží okolo cílů očkování a lžou lidem. A, jak jste sám potvrdil, nejen lžou, ale tím, že svým lžím i věří, přispívají k šíření viru.

Ad 15:45 Ošem že něco jako deůta přijde jsem předpovídal již v dubnu 2020. A Petr Svoboda ječel NEEE NEEE,

:-)

Anonymní řekl(a)...

19. září 2021 17:43 ...nefunguje ani proti težším průběhům...

Deaths involving COVID-19 by vaccination status, England: deaths occurring between 2 January and 2 July 2021, Release date: 13 September 2021


Table 1: There were 640 deaths involving COVID-19 of people who had received both vaccination doses


Vaccination status / Deaths - COVID-19 / Non-COVID-19 deaths / COVID-19 deaths as %

Unvaccinated 38,964 65,170 37.4
Deaths within 21 days of second dose 182 11,470 1.6
Deaths 21 days or more after second dose 458 57,263 0.8

https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/articles/deathsinvolvingcovid19byvaccinationstatusengland/deathsoccurringbetween2januaryand2july2021

Anonymní řekl(a)...

Ad 19. září 2021
Aneb zahrneme pouze hodící se data, další už potřebují boost dávku. Vakcína (zhruba) s půlroční účinností je přece i tak triumf vědy. :-)

England: deaths occurring between 2 January and 2 July 2021, Release date: 13 September 2021


9. 7. 2021, Washington
Pfizer požádá USA o schválení třetí dávky, účinnost dvou vakcín prý po půl roce vyprchává

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/pfizer-pozada-usa-o-schvaleni-treti-davky-ucinnost-dvou-vakcin-po-pul-roce-pry-vyprchava-40365755

Anonymní řekl(a)...

JJ, Už jsem si vyzvedl Pfizer věrnostní kartu. Po deváté dávce dostanu 15% slevu na Hot-dog.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

Situace v Británii není pro Českou republiku podstatmá. V ČR začal počet nakažených i úmrtí klesat na přelomu února a března, kdy byla počet očkovaných zanedbatelný. Z jiných možných faktorů bych uvedl, že mrzlo a pořád ještě jsme vstávali do tmy. V sousedním Rakousku zrovna lockdownovali, protože jim počty PCR pozitivních rychle stoupaly. Takže očkováním to nebude, jediné vysvětlení je imunita po prodělání choroby.

I kdybychom na vliv očkování přistoupili, tak dnešná stav pokud jde o počet lidí v nemocnicích a na JIP trvá již of půli června, Takže kolektivní imunity bylo dosaženo už v půli června a všechna očkování od června byla zbytečná. Možná lidé z rizikových skupin, kteří se z nějakých důvodů půl roku nedostali ke svým praktikům :-)

No a pokud někdo ignoruje rozpor mezi tvrzením, že očkováni je tečka za Covidem, a fakten, že po školách dnes roznášejí Covid PCR pozitivní očkovaní učitelé, težko s ním polemizovat,

Máme kliku, stihli jsme se řídně promořit než přišla delta a než si výrazný počet obyvatel pokazil imunitu očkováním jen proti s-proteinu. Díky tomu, že přehnaná opatření nejen ničemu nepomohla, ale spíše šíření urychlila, I slepé kuře občas najde zrno.

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

19. září 2021 19:39. ...Situace v Británii není pro Českou republiku podstatmá...

Ad 19. září 2021 ...Aneb zahrneme pouze hodící se data...

nerekl bych to lepe 😂

Anonymní řekl(a)...

Tonoucí se stébla chytá aneb pdpověď hodná excelentního vědce :-)

Dalibor Štys

Anonymní řekl(a)...

19. září 2021 20:13

ze by sebekritika ? 😉

Anonymní řekl(a)...

Ad 19. září 2021 20:00
Tak jak mi vysvětlíte, že v dnešní informacemi zahlcené době 13. září zveřejňují informace ze začátku června. Asi nedokázali ta úmrtí očkovaných v létě useknout jako Zbořil píky, tak vymysleli rychle boost dávku. :-)) A nikdy jsem nepopíral, že vakcína proti covidu nějakým způsobem funguje. Jenom si myslím, že dost hůř, než se všechny "autority" tváří. Věříme přece vědě!

2 July 2021, Release date: 13 September 2021

Anonymní řekl(a)...

* Oprava zveřejňují informace ze začátku července

Anonymní řekl(a)...

19. září 2021 20:37 ...vysvětlíte, že v dnešní informacemi zahlcené době 13. září zveřejňují informace ze začátku června...

pokud umite cist anglicky, doporucuji precist si to cele, vcetne kapitoly 8. Strengths and limitations 😉

Anonymní řekl(a)...

Číst se mi to nechce. Prostě mi stačí, že data za léto chybí a začala se v té době prosazovat bezva třetí boost dávka (i ve výkladní skříni vakcinace, v Izraeli). Dál vyšlo i pár článků o tom, jak vakcína po půl roce "vyprchává". Perfektní marketingový slogan - naše vakcína vás na prchavou chvíli ochrání, pak rychle přijďte na další dávku! ;-)

Anonymní řekl(a)...

19. září 2021 20:55. ...Číst se mi to nechce....

😂

a takovych "expertu" je plny internet

Anonymní řekl(a)...

Ad a takovych "expertu" je plny internet

Trollů je plný internet. Nechce se mi ztrácet čas v úplně jasné věci, kde se nutnost přeočkování veřejně přiznává a data z léta vám chybí. Tak je aspoň sežeňte a vlepte je sem vy, když máte čas prudit. Víte kam se vakcinační trollové posílají? Šup na třetí a čtvrtou dávku. :-D

«Nejstarší ‹Starší   1201 – 1400 z 4964   Novější› Nejnovější»